WeHeartIt Favorites #16

30 Nov

Hi lieve lezeressen,

Het is alweer de laatste dag van november, wat betekent dat het tijd is voor mijn maandelijkse inspiratie artikeltje! Dit keer iets minder foto´s, omdat de vorige wat te laat was verschenen. Hopelijk vinden jullie het alsnog leuk om te zien!

Afbeelding
Dit baseball jasje vind ik heel gaaf! Ik denk dat het perfect is voor de herfst.

Afbeelding
De twee kettingen op de bovenstaande foto vind ik beide mooi. Ze staan prachtig bij elkaar!

Afbeelding
Deze outfit vind ik echt heerlijk classy.

Afbeelding
Al een poosje terug kwam ik deze foto tegen. De glitter gympen vind ik zo leuk! Toevallig zag ik net een filmpje van Mascha waarin zij pumps en gympen op pimpt met glitters. Ik weet dus wat ik kan doen als ik mij verveel!

Afbeelding
Dit lakje van Gosh vind ik heel mooi.

Afbeelding
De spikes op deze broek vind ik erg gaaf!

Afbeelding
Met deze quote ben ik het niet helemaal eens. Want hey, soms mag je toch gewoon lekker thuis zitten in de meest comfortabele kleding die er is? Dat hoeft er dan echt niet geweldig uit te zien. Maar wat ik hierbij wil zeggen is dat je gewoon moet dragen wat je leuk vind en waar jij je fijn in voelt. Ik denk dat dit ook wel een beetje met het tekstje bedoeld wordt!

Draag jij altijd kleding waar jij jezelf goed in voelt of trek jij vaak iets aan omdat het een trend is?

Volg mij op We Heart It voor meer inspiratie!

Liefs,
Lisanne xo

10 Reacties to “WeHeartIt Favorites #16”

  1. Eline 03/12/2013 bij 19:20 #

    Fijne inspiratie foto’s!

  2. marielle 06/12/2013 bij 19:57 #

    Ik ben echt verliefd op die eerste outfit! Ik heb het nooit meer zo op de baseball jackjes, maar die is echt super leuk!

  3. Rachel Kromdijk 07/12/2013 bij 19:31 #

    ziet er goed uit! vind de derde foto van boven echt prachtig

    liefs
    en een fijn weekend

  4. rosageven 09/12/2013 bij 17:19 #

    Leuk leuk leuk!

  5. Sanne 09/12/2013 bij 19:40 #

    Heel leuk! (:

  6. molly 11/12/2013 bij 10:01 #

    ahh so many pretty things

  7. Anne Solveig 14/12/2013 bij 17:53 #

    Mooie favorieten!

  8. Bianca 14/12/2013 bij 23:00 #

    Mooie inspiratie foto’s!

  9. tamara 15/12/2013 bij 21:03 #

    I looooveee that college jacket! <3 Really love your blog, I have just discovered it , and you have an amazing style. I follow you now, hope you will come visit me too, and maybe even follow ;) Tamara xoxo

  10. Sanne. 09/03/2014 bij 14:25 #

    Die glittergympen kan je ook bij h&m kopen (:

Geef een reactie

