Een kijkje in mijn (nieuwe) kamer

19 Dec

Hi lieve lezeressen,

Zoals ik al eerder schreef heb ik een lange, lange tijd geleden – in de herfstvakantie – mijn slaapkamer helemaal veranderd. Op een paar dingen na dan. Het leek mij leuk om jullie een paar ‘kiekjes’ van mijn nieuwe kamer te laten zien.

Afbeelding
Mijn bureau wilde ik heel graag bij het raam hebben en dat is nu gelukt. Yay!

Afbeelding
Ben ik de enige die zowat mijn hele leven altijd al zo´n soort pen op mijn bureau heeft staan gehad?

Afbeelding
Ik twijfel nog of ik dit krijtbord waar ik ook kaartjes, foto’s, etc. aan kan hangen, aan de muur op zou hangen of op het plankje boven mijn bureau zal laten staan. (Ja, dat meisje met dat korte haar op de voorste foto was ik! Haha.)

Afbeelding
Mijn pantoffels, die ik in het najaar hard nodig heb. Je kan hier ook een stukje van mijn bed zien. Hier moest ik best lang op wachten voordat ‘ie kon worden bezorgd, maar hey, uiteindelijk is hij gekomen! De lade onder het bed vind ik erg handig.

Afbeelding
Plankjes boven mijn bed. Herkennen jullie trouwens dit poppetje? Zo’n jaar geleden zag ik van die foto’s met een poppetje als dit vaak voorbij komen op We Heart It. Toen wilde ik ze ook zelf maken! Haha!

Afbeelding
Dit kussentje met de tekst Happiness is a journey not a destination komt van de Big Bazar. Ik vind ‘m heel leuk en inspirerend!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De laatste paar foto’s zijn van mijn PAX kast van Ikea waar ik onwijs blij mee ben! Hij heeft drie deuren, dus ik kan er lekker veel in kwijt.

Zoals je ziet mist voor nu alleen de kerstsfeer nog. Daar moet ik gauw wat aan gaan doen! Oké, eigenlijk is dat niet het enige wat mist. Ik wil graag nog een grote spiegel naast mijn kast en een rail waar je fotolijstjes op kunt zetten, maar dat komt allemaal nog wel. Fijn is dat ik bijna alle decoratieve spulletjes die op planken staan, aan de muur hangen, etc. niet nieuw hoefde te kopen. Alles wat ik in mijn vorige kamer had staan, past nu namelijk nog steeds bij mijn kamer! Voor het grootste deel is mijn kamer af en ik ben er heel erg blij mee.

Wat vind jij het leukst aan je eigen kamer?

En nu ga ik mijn kamer maar eens wat ´kerstiger´ maken!

Liefs,
Lisanne xo

14 Reacties to “Een kijkje in mijn (nieuwe) kamer”

  1. jesuisfemke 19/12/2013 bij 19:07 #

    leuke spullen in je kamer! En oh, ik ga mijn kamer ook opnieuw schilderen in de vakantie als ik tijd heb! (:

  2. dramaqueen9222 20/12/2013 bij 21:25 #

    Aah leuk! Altijd heerlijk om even een nieuwe plekje te krijgen, of je plekje een nieuwe look te geven. X

  3. Eline 21/12/2013 bij 15:53 #

    Ziet er echt heel erg leuk en knus uit!

  4. Femke 21/12/2013 bij 16:14 #

    Wat heb jij een leuk kamertje zeg :) Ik ben in mijn kamer het gekste, hoe cliché, op mijn bed. Mijn dekbedje, mijn lievelingsknuffel :)..en het liefst ook mijn vriend haha!

    liefs,
    Femke

  5. Marieke 22/12/2013 bij 20:01 #

    Wat een leuke decoraties heb je o je kamer! Vooral dat kussen is zóó leuk (:

  6. Lisanne 25/12/2013 bij 21:46 #

    Wat een leuke kamer!! Vind vooral je pax kast erg gaaf!

  7. Juliette 26/12/2013 bij 14:43 #

    Je kast ziet er mooi uit, doordat het gesorteerd is op kleur!

  8. Rosie 26/12/2013 bij 16:58 #

    Het ziet er heel gezellig uit alleen ben ik ook wel heel benieuwd naar een overzichtfoto van je hele kamer. Nu zie je alle leuke kleine dingen maar ik ben zo benieuwd hoe je alles hebt neergezet :D!

    Fijne tweede kerstdag, liefs Rosie!

    • fashionourlove 26/12/2013 bij 22:49 #

      Bedankt voor je feedback Rosie. Leuk om te horen! Misschien komt er later eens een artikel op mijn blog waarin je ook overzichtsfoto’s van mijn kamer kunt zien. (:

  9. maloubeld 27/12/2013 bij 18:26 #

    Het ziet er echt heel leuk uit :)

  10. Aurélie Van Houte 29/12/2013 bij 12:10 #

    Ziet er héél gezellig uit! x

  11. vanessa 29/12/2013 bij 17:02 #

    Leuk om te zien! Ik vind het kussen en je kast van IKEA heel mooi.

  12. lisanneangela 29/12/2013 bij 19:51 #

    Leuke blog naamgenootje!

  13. Josephine 30/12/2013 bij 11:20 #

    Wat leuk dat krijgtbord met foto’s erop! Ik zou hem ophangen, dat vind ik het leukste :D

Geef een reactie

