WeHeartIt Favorites #17

30 Dec

Hi lieve lezeressen,

Dit is alweer de laatste WeHeartIt Favorites van dit jaar! Eigenlijk best bizar. Voor mijn gevoel is de tijd zo snel gegaan! Voor de kerst heb ik geen artikeltje meer geschreven, maar ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad. Zelf heb ik eerste kerstdag thuis gevierd met mijn gezin – dit klinkt alsof ik een vriend en kinderen heb, maar jullie begrijpen me vast wel. Haha! –  en tweede kerstdag hebben we gezellig bij familie gegourmet. Maar goed, ik dwaal af… Kijk je mee naar mijn laatste WeHeartIt Favorites van 2013?

Afbeelding
Ooh, ik vind deze jas prachtig! De kleur, de vorm. Perfect.

Afbeelding
Deze hoge wedges vind ik heel mooi en chic. Ze zouden super zijn voor de feestdagen, al zijn de meeste nu voorbij…

Afbeelding
Iets anders wat ik chic vind zijn deze ringetjes! Ik vind het heel leuk als ze gecombineerd worden met nog wat andere ringen.

Afbeelding
Even iets zomers, maar ik vind dit shortje zo bijzonder. Het is veel anders dan de simpele shorts die ik draag in de zomer. De patroontjes vind ik prachtig. Ik vind ‘m leuk gecombineerd met de zwarte top, maar persoonlijk zou ik eerder kiezen voor iets wits erop.

Afbeelding
Ook een bijzonder kledingstuk vind ik deze legging. Ik had hem al eens eerder op het internet gezien, maar toen vond ik er niets aan. Na het zien van deze foto is mijn mening wel veranderd!  Ik vind hem zo tof staan!

Afbeelding
Dit noem ik pas een mooi lakje!

Afbeelding
Leuk al die tinten grijs!

Afbeelding
De broek van de bovenstaande foto vind ik heel mooi. Gaaf gecombineerd ook!

Afbeelding
Zo’n shirtje vind ik heel tof! Je kan de rest van je outfit ook lekker simpel houden. Het shirt is een echte eyecatcher.

Dat was het weer voor deze maand. Morgen is het alweer oudejaarsdag. Ik wens jullie voor dan alvast een fijne dag! Tot 2014!

Hoe vier jij oudejaarsavond?

Liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “WeHeartIt Favorites #17”

  1. eva 31/12/2013 bij 13:28 #

    jouw blog is zoow leukkk x

  2. Marieke 31/12/2013 bij 16:49 #

    Wat een leuke inspiratie! Ik ga dit jaar oudejaarsavond gezellig met ons gezin vieren met veel lekkere hapjes en samen vuurwerk kijken/afsteken (:

  3. Floor 01/01/2014 bij 16:10 #

    Hee,

    Je hebt een heel leuk blog met hele goede artikels! Ik volg je, volg je mij terug? Ik heb ook nog een vraag over dit artikel: Hoe kom je aan de foto’s (die met die modellen) in dit artikel? Maak je die zelf? Beantwoord deze vraag maar in een mailtje.

    Alvast bedankt!

    Liefs,
    Floor

  4. Aliénor 03/01/2014 bij 15:58 #

    Super cool inspirations !

  5. OohJules 03/01/2014 bij 16:09 #

    Lovely post !

    have a nice day ;-)

Geef een reactie

