Happy New Year!

1 Jan

Hi lieve lezeressen,

Gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad met vrienden en familie en ik wens jullie een gezond en gelukkig 2014.

AfbeeldingVorig jaar had ik een aantal goed voornemens en ik had deze dan ook met jullie gedeeld.  Ik weet dat sommigen het nut van goede voornemens niet inzien, want waarom begin je niet gewoon meteen? Zo stel je het alleen maar uit. Ik denk dat het begin van een nieuw jaar je net dat ene extra beetje motivatie kan geven, dus daarom vind ik het een goed initiatief.

Mijn goede voornemens voor 2013 waren: netter werken, meer fruit eten en plannen. Over het algemeen ben ik best tevreden over hoe deze drie punten vorig jaar zijn gegaan. Ook al eet ik nog steeds niet elke dag  twee stuks fruit, ben ik nog geen ster in plannen – eerder het tegenovergestelde – en werk ik nog steeds niet altijd even netjes. Er is zeker wel verbetering in gekomen!

Ook dit jaar wil ik op een paar punten gaan letten. Dat zijn eerder naar bed gaan en mijn tijd beter gebruiken. Het zijn maar twee kleine dingetjes, maar ik moet hierin toch verandering brengen. Als ik thuiskom en ik heb eigenlijk veel te doen, zit ik gerust een half uur tot een uur op de bank niks te doen, terwijl ik die tijd dan juist goed had kunnen gebruiken! Oh ja, nog iets belangrijks wat ik dit jaar wil doen is minder piekeren en nadenken over dingen en meer genieten. Volgens mij is dat niet iets wat je van de ene op de andere dag doet. Ik denk dat je dat jezelf een beetje moet ‘leren’.  Het maakt het leven zo veel leuker!

Het is misschien cliché, maar ik wil jullie, mijn lezeressen, allemaal bedanken voor dit jaar. Jullie leuke en lieve reacties waardeer ik heel erg, maar ook als je geen reactie achterlaat wil ik je bedanken. Het is gewoon gek om te bedenken dat er meiden (en misschien ook wel jongens?) zijn die stukjes lezen die ik heb  geschreven. Nogmaals bedankt en dit jaar ga ik nog meer mijn best doen mijn blog leuker te maken!

Doe jij aan goede voornemens? Waarom wel/niet?

Liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “Happy New Year!”

  1. Kelly 01/01/2014 bij 19:50 #

    super leuke blog, en gelukkig nieuwjaar!

  2. Apolline 02/01/2014 bij 14:44 #

    Happy new year ! :)
    Xxo

  3. jlovesbeauty 02/01/2014 bij 17:54 #

    Gelukkig nieuwjaar! Ik heb net je blog ontdekt, leuk hoor!

  4. Eline 04/01/2014 bij 15:32 #

    Happy New Year!

  5. villabeauty 04/01/2014 bij 17:01 #

    Gelukkig nieuwjaar, Lisanne!

Geef een reactie

