Review: drie lakjes van Kiko

5 Jan

Hi lieve lezeressen,

In 2013 – nee, niet de laatste dag van 2013, maar écht een poos geleden – kocht ik drie lakjes van Kiko. Een aantal van jullie waren benieuwd naar de swatches en naar hoe ze mij bevielen. Dus bij deze een review van de lakjes. Ik kom er een beetje laat mee, maar beter laat dan nooit, toch? Bovendien las ik op de blog van Teske dat Kiko nu ook naar Nederland verzendt! Hoe leuk is dat?!

Afbeelding
Afbeelding
Van links naar rechts: 389 Mint Milk – 330 Lilac – 376 Candy Pink

Alle drie de lakjes hebben zomerse kleuren, maar who cares? Ik vind lichte kleuren net zo leuk in de winter als de zomer en het ligt er maar net aan waar ik zin in heb.

Hieronder de swatches van de lakjes. Van de eerste twee lakjes heb ik een foto met flits en een foto zonder flits gemaakt. Dit wilde ik natuurlijk van de laatste ook doen, maar het begon al donker te worden (wat je ook kunt zien aan de foto’s van het tweede lakje). Jullie zullen het daarom van het laatste lakje met een foto die ik op vakantie maakte moeten doen! Hopelijk vinden jullie dat niet erg.

Afbeelding
Afbeelding
389 Mint Milk

Afbeelding
Afbeelding
376 Candy Pink

Afbeelding
330 Lilac

Van alle drie de lakjes heb ik twee laagjes op. Wanneer je het eerste laagje aanbrengt ziet de nagellak er heel streperig uit, maar na de tweede laag is hier niks meer van te zien. De substantie van de lakjes vind ik fijn – niet te dun, niet te dik – en ook vind ik de doppen lekker in de hand liggen.

Ja, ik ben zeker tevreden over de lakjes! Ze zijn dan niet super speciaal, maar ik zie er geen minpunten aan.  Ik vind de kleuren prachtig en er is keus uit nog veel meer kleuren.

De lakjes kosten €3,90 per stuk en kun je alleen hier bestellen.

Heb jij wel eens nagellak van Kiko geprobeerd? Zo ja, hoe beviel jou het?

Liefs,
Lisanne xo

13 Reacties to “Review: drie lakjes van Kiko”

  1. Manon 05/01/2014 bij 21:12 #

    Ik vind de mint en candy pink erg mooi!

  2. beautybylj 05/01/2014 bij 22:43 #

    Wat een gave kleurtjes!

  3. Aurelienne 06/01/2014 bij 12:25 #

    Ik vind de lakjes van Kiko altijd heel erg goed! Candy Pink is super mooi!

  4. Eline 08/01/2014 bij 18:51 #

    Mooie kleurtjes!

  5. Angela / Bouncing Brunette 09/01/2014 bij 22:14 #

    Kiko heeft hele leuke lakjes. Deze kleurtjes zijn dan ook weer prachtig!

    x Angela

  6. glossiequeen 10/01/2014 bij 22:57 #

    Gaaf! :D

  7. Bianca 11/01/2014 bij 17:28 #

    Hele mooie lakjes, alle 3!

  8. Rachel Kromdijk 14/01/2014 bij 11:47 #

    wauw prachtige lakjes vooral die roze !liefsx

  9. thefashiondriveway 15/01/2014 bij 18:16 #

    Kiko heeft inderdaad echt super leuke lakjes! Ik zelf heb de mint kleurige ook, maar bij mij ‘barst’ en chipt hij heel snel, echt super jammer:(

    Je hebt een leuke blog!

    Liefs,

    • fashionourlove 15/01/2014 bij 19:43 #

      Leuk om je ervaring met het lakje te horen! Wel apart dat ´ie zo snel chipt bij jou. De roze heb ik nu meer dan een week op mijn nagels gehad. Volgens mij begon hij pas op de derde dag een beetje te chippen, maar ik kreeg al eerder wat tipwear. Ik vond toch wel dat hij lang bleef zitten! Ik denk dat ik binnenkort eens kijk of de andere lakjes van Kiko die ik heb het ook zo lang uithouden, want dat weet ik eerlijk gezegd niet meer.

  10. Eline 20/01/2014 bij 21:32 #

    Super mooie kleuren!

  11. mywaytohollywood 26/01/2014 bij 07:02 #

    Wauw, ik vind ze alledrie heel erg mooi!

  12. Monique - Beads & Basics 02/02/2014 bij 00:00 #

    Leuke kleurtjes!

Geef een reactie

