Latest buys

14 Jan

Afbeelding
Hi lieve lezeressen,

Al een poos geleden kreeg ik het idee om dit artikel te maken. Een artikel waarin ik een aantal aankoopjes van mij van de afgelopen tijd laat zien. Ik had in gedachten om in zo’n artikel 3 tot 5 aankopen te laten zien, maar dat zijn er dit keer wat meer. Zie het als een soort vervanger voor shoplogs/hauls, omdat ik vaak niet in een keer zo veel koop, maar ik het toch leuk vind om nieuwe aanwinsten met jullie te delen!

Aan het begin van de kerstvakantie ging ik een paar dagen naar Düsseldorf met mijn ouders en zusje. De eerste dag liepen we er vooral op de kerstmarkt rond en de tweede dag gingen we winkelen. Natuurlijk ben ik niet met lege handen thuisgekomen. Vandaag wil ik met jullie delen wat ik in Düsseldorf heb gekocht.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gina Tricot €16,95 – Primark €4,00
Yes, kettingen! Ik was al een poosje op zoek naar de linker ketting. Ja, ik heb in meerdere winkels zulk soort kettingen gezien, maar meestal vond ik ze te subtiel. Ik wilde echt een grove, want dat had ik op een foto gezien en ik vond het zó mooi. En als ik iets wil dan zoek ik ook tot ik het perfecte item heb gevonden. Nou, dat is dit keer gelukt! Hij is echt groot, dat is in het begin wel even wennen, hoor. Op een basic shirtje vind ik hem heel mooi.
Ik denk dat de rechter ketting een outfit net een beetje chiquer kan maken. Dat vind ik erg mooi! De laatste ketting kocht ik bij de Primark – die is daar trouwens aardig groot – dus ook nog eens lekker goedkoop.

Afbeelding
Winkeltje naast de Primark €2,00 (?) – Gina Tricot €5,95
Beanies, ik vind ze altijd heel tof bij anderen, maar zelf had ik er nog geen. Daar heb ik verandering in gebracht! Ik heb de bovenstaande beanie samen met mijn zusje gekocht, want zij vond ‘m ook leuk en het leek ons onnodig om er allebei een te kopen aangezien we hem waarschijnlijk niet heel vaak dragen. De handschoenen zijn ook altijd wel handig. De prijs weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij kostten ze maar twee euro. In ieder geval heel goedkoop! Ik weet niet meer wat de naam van het winkeltje was waar ik de handschoenen kocht, maar als je in Düsseldorf voor de Primark staat (dus met je neus naar de Primark) zit de winkel aan de linkerkant van de Primark.

Afbeelding
H&M €9,95
Dit shirtje vind ik simpel maar mooi. Ik vind het ook wel iets sportiefs hebben. Hij valt een beetje los en dat vind ik fijn. Ik vind de ketting van Gina Tricot hier erg tof bij staan! Na die lange verhalen van net, heb ik hier eigenlijk niet veel meer over te zeggen. Haha!

Afbeelding
Kult €5,00
Dit is shirt met korte mouwen is ook lekker basic. Altijd handig. Normaal kostte hij €8,99 en ik kocht hem in de sale voor €5,00. Koopje!

Afbeelding
Afbeelding
Tally Weijl €25,95 & €9,95
Als laatst deze broek en blouse van Tally Weijl. Ik was al een tijd op zoek naar de perfecte zwarte skinny jeans en ik heb hem eindelijk gevonden. Deze heeft wel van die scheuren. Dit was niet perse wat ik wilde, maar ik vind het ook gaaf. Hij zat in ieder geval als gegoten en daar was ik erg blij mee! De blouse is aan de voorkant langer dan de achterkant. Gek hè? Meestal is het juist andersom. Ik twijfelde daarom eerst ook even of ik hem mee zou nemen, maar ik vond het toch wel erg leuk. Weer eens wat anders!

Een aantal van deze aankopen zullen jullie vast eens voorbij zien komen in een outfit. Dit jaar wil ik sowieso meer outfits op mijn blog zetten! Ik wil ook nog even kwijt dat Düsseldorf een hele leuke stad is om te winkelen. Van dure winkels tot goedkope winkels, ze hebben het allemaal en er zijn echt veel winkels. Het is vanuit Nederland ook niet zo heel ver rijden met de auto. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je in Nederland woont, maar voor mij was het ongeveer twee uur rijden. Zeker een aanrader om een volle dag te gaan winkelen of een weekendje heen te gaan!

Zouden jullie vaker zo’n latest buys artikel willen zien?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “Latest buys”

  1. dramaqueen9222 15/01/2014 bij 00:49 #

    Die ketting van de Primark heb ik ook! Ik vind ‘m zo leuk! X

  2. inspiredbylifee 15/01/2014 bij 20:25 #

    Leuke aankopen heb je gedaan, super mooie kettingen !!

  3. sarabeauty33 16/01/2014 bij 19:17 #

    Leuke spullen heb je gekocht.

  4. FSHN Forward 18/01/2014 bij 15:39 #

    Wat een mooie aankoopjes, have fun ermee :-)

  5. Anne 19/01/2014 bij 20:01 #

    Erg leuke aankopen! Ik hou van die bloesjes en die chain ketting <333 Xx

  6. Fashionadvies 19/01/2014 bij 20:06 #

    mooie aankoopjes :D leuke kettingen!

  7. Miss Happinez 16/02/2014 bij 21:42 #

    Leuk om te zien wat je allemaal hebt gekocht! :)

  8. Noor 02/03/2014 bij 14:21 #

    Leuk artikel! Het lijkt me leuk om vaker te lezen!

Geef een reactie

