Outfit: Gold & Silver

19 Jan

Hi lieve lezeressen,

Vandaag wilde ik jullie de outfit laten zien die ik gisteren droeg. Helaas, waren de foto´s niet zo geslaagd (lees: op de helft van de foto’s had ik mijn ogen dicht, mond open of stond mijn hoofd er maar half op). Ach, alles kan niet altijd gaan zoals je het wilt. Volgende keer beter! Ik wil de outfit toch aan jullie laten zien en ik vind het ook zonde om niks met de foto’s te doen. Daarom heb ik er een paar foto’s tussenuit gepikt. Het is een beetje een raar mengelmoesje van allerlei foto’s geworden, maar hopelijk vinden jullie het niet heel erg.

Oh, jullie zullen je trouwens wel afvragen waarom ik een shirtje met korte mouwen draag zonder er iets overheen te doen. Want ja, we merken er dan wel niet super veel van, maar het is toch echt winter. Ik ben eigenlijk ook wel een koukleum, maar ik heb dit weekend serieus bijna alleen maar in korte mouwen gelopen. Toen ik gisteren outfitfoto´s ging maken met mijn zusje was ik daardoor totaal vergeten een vestje aan te doen voor de kou. Super stom natuurlijk! Na een paar minuten mijn jas uit te hebben voor de foto´s kreeg ik het toch best koud.  Gelukkig vind ik het er zonder vest er wel erg leuk uitzien, zo valt het shirt ook meer op. Heb ik er toch nog iets voor terug!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Shirt – H&M // Jeans – Tally Weijl // Schoenen – Converse // Ketting – Gina Tricot // Ringen – H&M

Wat ik nog bij deze outfit wilde zeggen is dat ik goud en zilver nooit zo goed samen vond gaan, maar nu vind ik dat het weldegelijk kan. Ik vind het steeds leuker worden om bijvoorbeeld goudkleurige kettingen met zilverkleurige ringen te combineren zoals in deze outfit. (Op de foto’s komt de kleur van mijn ketting trouwens niet helemaal goed over, hier kun je duidelijkere foto’s vinden.) Het is maar een klein detail, maar naar mijn mening kan het sommige outfits een stuk toffer maken.  Mijn outfit heb ik verder vrij simpel gehouden. Ik wist niet zo goed welke schoenen ik erbij aan wilde, maar heb uiteindelijk de zwarte All Stars van mijn zusje geleend.

Vind jij goud en zilver goed samengaan?

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “Outfit: Gold & Silver”

  1. José 20/01/2014 bij 14:51 #

    Leuk gecombineerd! Liefs

  2. Tessa Dannenberg 21/01/2014 bij 19:56 #

    Wat draag je een toffe outfit, onwijs leuk gecombineerd. Ga zo door. <3

  3. Isabella 23/01/2014 bij 17:05 #

    Leuke outfit! Ik vind je shirtje erg leuk xx

  4. Laura van Hoorn 26/01/2014 bij 13:57 #

    Ik vind het shirtje in combinatie met de ketting echt heel leuk!

  5. Raya 01/02/2014 bij 00:13 #

    Leuke ketting!

  6. Merel 02/02/2014 bij 14:02 #

    Niet echt mijn stijl, maar het staat je goed! :)

  7. Lara 08/03/2014 bij 13:46 #

    Superleuke blog! Neem ook een kijkje op mijn blogx

Geef een reactie

