WeHeartIt Favorites #18

26 Jan

Hi lieve lezeressen,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuw artikel met mijn favoriete plaatjes van We Heart It van deze maand! Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder tijd besteed op We Heart It. Waarom weet ik ook niet precies, maar ik denk dat ik het gewoon een beetje vergeet. Ik blijf het wel nog altijd leuk vinden om er foto´s te bekijken en er inspiratie op te doen en hopelijk vinden jullie het ook nog steeds leuk om mijn favoriete foto´s te zien!

Ik heb geprobeerd om vooral meer winterse plaatjes uit te kiezen. Dat valt namelijk niet altijd mee! Er zijn altijd zo veel leuke zomerse foto´s te zien, maar daar hebben wij in Nederland nu natuurlijk niet veel aan, al is het stiekem wel heerlijk om bij weg te dromen…

Afbeelding
Laat ik beginnen met deze b(j)ooties. Ik hou echt van dit soort laarsjes! Ze zijn stoer, maar niet te grof.

Afbeelding
Laagjes! Precies wat we nodig hebben in de winter en tof is het ook!

Afbeelding
Nog meer laagjes!

Afbeelding
Omdat lichte kleuren ook gewoon in de winter kunnen. Ik weet dat mama het daar niet mee eens is, zij vind lichte kleuren iets voor lekker weer, maar naar mijn mening kan het ook in de winter.

Afbeelding
Ik vind deze jas echt heel mooi. Prachtige kleur!

Afbeelding
Net als deze jas! Hij ziet er ook lekker warm uit.

Afbeelding
Deze even omdat we shortjes ook niet mogen vergeten in de winter! Ik vind ze erg leuk staan over een panty of legging.

Afbeelding
Ik vind deze ringetjes er super schattig en mooi uit zien.

Afbeelding
Als afsluiter deze nagels, ik vind ze echt winters aan doen. Het doet me op een of andere manier aan ijs en sneeuw denken. Leuk!

En, het is me dit keer toch aardig gelukt om winterse plaatjes uit te zoeken, hè? Ik ben in ieder geval tevreden!

Wat vind jij, wel of geen lichte kleuren in de winter?

Liefs,
Lisanne xo

13 Reacties to “WeHeartIt Favorites #18”

  1. xwiesx 27/01/2014 bij 12:05 #

    wat een toffe outfits! Love it.

  2. Anne 27/01/2014 bij 18:41 #

    Die laarsjes zijn echt leuk inderdaad! Ik denk dat lichte kleuren in de winter gewoon kunnen, als je het maar leuk combineert! Liefs!

  3. beyoutifool 28/01/2014 bij 21:54 #

    Die lichtblauwe jas is zo <3!!!

  4. mywickedweirdlife 29/01/2014 bij 07:06 #

    Hele leuke Blogpost!! de laarsjes zijn inderdaad heel leuk!! heb net ook zulke laarsjes gekocht was voor mij een beetje out of my comfort zone maar ben er zo blij mee, staan lekker stoer onder een jurkje of rok en ze lopen heerlijk!!
    de outfits vind ik ook erg leuk!! en die ringen!! wow!

  5. FSHN Forward 29/01/2014 bij 19:04 #

    Fijne inspiratie!

  6. mandybeucken 29/01/2014 bij 20:03 #

    Hey Lisanne, wat een super leuke post! Ik vind het groene jasje met het rood geruite shirt eronder echt fantastisch:) Liefs

  7. Rowan | R E D R E I D I N G H O O D 29/01/2014 bij 23:02 #

    Ik ben gek op WeHeartIt! Fijne inspiratie dit! Vooral die kleine ringetjes, superleuk! Ik wil ze hebben!

    Love,

    Rowan

  8. Kato 31/01/2014 bij 22:14 #

    hele leuke post!

  9. animonaco 02/02/2014 bij 10:01 #

    Super leuk zo’n bericht! krijg meteen heel veel inspiratie!
    Liefs, Ana

  10. ingewm 02/02/2014 bij 20:31 #

    Ik draag niet zo snel lichte kleuren in de winter, het kan wel maar dan niet als basiskleur! Gave laarsjes die eerste zou ze zo kopen.. Leuk blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XXX

  11. Lindsay 03/02/2014 bij 15:34 #

    Ik ben helemaal into lichte kleurtjes! Zeker nu we stilaan richting lente gaan (of nou ja, dat maak ik mezelf graag wijs). Zara heeft trouwens zo’n lichtblauwe jas op dit moment! En de laarsjes zou ik meteen kopen mocht ik ze ergens zien staan, het kettinkje maakt ze helemaal af!

    • fashionourlove 03/02/2014 bij 15:50 #

      Herkenbaar, haha! Ooh, dat is waar! Over die jas las ik pas nog iets. Ik vind het alleen zo onpraktisch dat hij niet dicht kan. Echt jammer!

  12. elma 17/02/2014 bij 20:33 #

    Wat een mooie inspiratiefoto’s! Die baby blauwe jas is echt geweldig!

Geef een reactie

