Sunday Chillings

3 Feb

Hi lieve lezeressen,

Op een zondag doe ik meestal niet zo veel. Vaak maak ik nog wat huiswerk af voor maandag, lees ik blogs en blog ik zelf een beetje. Lekker rustig aan dus. Bij zo´n dagje hoort natuurlijk ook een comfy outfit! Het leek me leuk om mijn favoriet van dit moment met jullie te delen. Dit keer geen foto´s waarbij ik de outfit draag, maar foto´s waarbij de kledingstukken als een ‘setje’ op de grond liggen. Eens wat anders!

Ik vind het heerlijk om een hele dag in een oversized sweater rond te lopen, met daaronder een legging. Naar mijn mening één van de meest comfortabele combinaties die er is. Als ik nog naar buiten ga trek ik het liefst mijn All Stars hieronder aan, maar zo niet, dan loop ik lekker rond op mijn sloffen of cozy socks.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sweater – H&M // Legging – H&M // Schoenen – Converse // Ketting – Beautiful-Bijoux

Hoe ziet jouw zondag er meestal uit? En wat draag jij dan het liefst?

Liefs,
Lisanne xo

9 Reacties to “Sunday Chillings”

  1. Le Mélange 03/02/2014 bij 20:20 #

    Een hele relaxte outfit.
    Ik heb precies dezelfde Allstars:) Meestal draag ik deze ook met een legging/trainingsbroek en oversized trui. En thuis heb ik hele lekkere warme sloffen of sokken aan. Warme chocolade melk erbij en de zondag is compleet:)
    Fijne avond! Liefs, Mandy

  2. Aimee 04/02/2014 bij 19:00 #

    De perfecte relax outfit! Op een vrije dag loop ik er ook zo bij =)

  3. Aurelie 07/02/2014 bij 10:35 #

    Dat ziet er echt een supertoffe relax outfit uit!

  4. Leonie 07/02/2014 bij 13:39 #

    Ik vind je legging zo tof!

  5. FSHN Forward 08/02/2014 bij 12:25 #

    Leuke outfit, perfect voor een lazy sunday!

  6. dramaqueen9222 09/02/2014 bij 10:54 #

    Leuke outfit! En mooie foto’s heb je gemaakt :) X

  7. Vanilles 09/02/2014 bij 14:57 #

    Leuke look hoor! Wat heb je trouwens een gave ketting!

  8. DeborahTannedBeauty 10/02/2014 bij 17:05 #

    Leuke outfit! Ik werk meestal op zondag :'(

  9. Sara 10/02/2014 bij 18:09 #

    Leuke outfit, oversized sweaters zitten inderdaad zó fijn! <3 Ik zou het liefst niets anders dragen haha.

Geef een reactie

