Baby Blauw

17 Feb

Hi lieve lezeressen,

Het ging zo goed. Vanaf het begin van dit jaar is er minstens elke week één artikel online gekomen. Helaas is dit vorige week niet gelukt in verband met school. Nu heb ik gelukkig vakantie en dat betekent ook dat ik wat meer tijd heb voor mijn blog!

De laatste tijd zie ik steeds meer baby blauw voorbij komen. Wat vind ik dat een prachtige kleur, zeg! Pastelkleuren zagen we vorig jaar al, maar ik vind baby blauw de laatste tijd vooral erg opvallen. Ik vond het daarom wel waard om hier een artikel over te maken. Ik heb enkele baby blauwe items opgezocht en ook een aantal inspiratiefoto’s – want dat kan nooit kwaad toch? Zelf zou ik heel graag een baby blauwe sweater willen. Oh, en de jassen uit mijn laatste WeHeartIt Favorites zijn ook niet verkeerd.

Afbeelding
1. Pom pom beanie River Island ~ 2. Cardigan Vero Moda ~ 3. Knit jumper Boohoo ~ 4. Katoenen blouse H&M ~ 5. Jurkje Nasty Gal~ 6. Ketting Jeweltys ~ 7. Shoudertas River Island

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik zie dat babyblauw vaak wordt gecombineerd met wit en zwart. Dat is natuurlijk ook gewoon lekker veilig. Andere pastelkleuren staan er naar mijn mening ook heel tof bij. Wat ik er zelf ook mooi bij vind is bruin.

Wat vind jij van baby blauw? Met welke kleuren zou jij het combineren?

Edit: Nu was ik nog vergeten iets heel leuks mee te delen! Ik heb afgelopen week de 100 volgers via Bloglovin’ en WordPress (dus in totaal) gehaald. Dat vind ik toch wel een mooie eerste mijlpaal. Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog!

Liefs,
Lisanne xo

12 Reacties to “Baby Blauw”

  1. rosageven 18/02/2014 bij 11:06 #

    Echt een schattige kleur!

  2. Kim 18/02/2014 bij 22:28 #

    Ja, ik hou er ook van! Leuke selectie foto’s.

  3. FeliciaRDS 19/02/2014 bij 09:58 #

    Wat een fijne foto’s! Ik vind de baby blauw trend zeker leuk :) Alleen weet ik niet of het mij zo goed zal staan.
    Liefs, Felicia

  4. Myrthe 19/02/2014 bij 15:20 #

    Ik hou van pastelkleuren! Babyblauw is inderdaad zo’n mooie kleur. :)

  5. Lotte 21/02/2014 bij 12:45 #

    Hele mooie kleur! Leuke plaatjes ook

  6. lexi 21/02/2014 bij 17:34 #

    Baby blauw is echt een toffe kleur!

  7. Eline 21/02/2014 bij 20:49 #

    Superleuk kleurtje!

  8. Bianca 22/02/2014 bij 22:43 #

    Mooie inspiratiepost! Echt een leuk kleurtje als je zo ziet!

  9. Stephanie 23/02/2014 bij 13:13 #

    Heel leuke inspiratiefoto’s ! Ik vind deze kleur echt heel leuk!

  10. Bertine 28/02/2014 bij 06:16 #

    die laatste is mooi, dat broekje! ik vind dit echt een hele mooie kleur:)

  11. Simone Diederich 28/02/2014 bij 18:45 #

    Zitten supermooie outfits bij!

  12. Jewel-Nails.nl 01/03/2014 bij 21:59 #

    Leuke items! Vooral die lichtblauwe ketting is prachtig.

Geef een reactie

