WeHeartIt Favorites #19

24 Feb

Hi lieve lezeressen,

Het is weer tijd voor het maandelijkse artikel waarin ik mijn favoriete foto’s van We Heart It deel! Verder wil ik er niet te veel woorden aan vuilmaken. Ik zeg alleen: op naar de foto’s!

weheartit_19 jas
Eén woord: wauw. Volgens mij ga ik pastelkleurige jassen steeds mooier vinden!
SONY DSC
Dit rokje vind ik er heel lief uitzien, vooral door het kant. De blauwe kleur van het rokje vind ik leuk staan bij de bruine kleur van de blouse.
weheartit_19 riem
Ooh, dit vond ik zo’n speciaal shirtje! De riem vind ik ook gaaf. Super combo!
weheartit_19 bloemenrokje
Een ander item wat ik ook bijzonder vond is dit rokje. Het roosjespatroon is prachtig!
weheartit_19 broek-en-trui
Leuke combinatie: kledingstukken die bijna dezelfde kleur hebben, maar de ene heeft een net iets donkerdere tint dan de ander.
weheartit_19 trui
Hele simpele outfit eigenlijk, maar vooral de trui viel me hier op. Hij ziet er lekker warm en comfortabel uit en is tegelijkertijd wat chiquer gecombineerd met de ketting.
weheartit_19 sieraden
Veel mooie sieraden! Hou ik van.
weheartit_19 jasjes
Eigenlijk twee niet zo heel speciale jasjes, maar ik vind ze wel allebei onwijs tof!
weheartit_19 rokje-en-trui
Een trui op een rokje. Ik vind dat leuk!
weheartit_19 outfit
Nog een outfitje! Gehele outfits staan er verder bijna niet in dit artikel. Vergeet er geen panty onder aan te trekken, want het is nu helaas nog een beetje te koud voor blote benen.

Het valt me op dat tussen mijn favorieten van deze maand vooral veel rokjes zitten, terwijl ik over het algemeen zelf vaker broeken dan rokjes draag. Volgens mij heb ik van die periodes waarin ik rokjes leuker vind dan broeken. Ik denk dat ik nu aan het begin van zo’n periode zit! Afgelopen week heb ik ook een jurkje gekocht en dat is voor mij best bijzonder, want ik koop ze zelden.

Wat draag jij liever: rokjes of broeken?

Liefs,
Lisanne xo

Volg mij op We Heart It voor meer inspiratieplaatjes!

13 Reacties to “WeHeartIt Favorites #19”

  1. Thoughts of Melanie 24/02/2014 bij 16:22 #

    Mooie foto’s! Ik volg je nu op WeHeartIt :)

  2. missirislarissa 24/02/2014 bij 20:20 #

    Heey! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award :) Neem maar eens een kijkje op mijn blog!

  3. dramaqueen9222 25/02/2014 bij 14:18 #

    Ik ben gek op weheartit! En dat blauwe rokje is echt leuk! X

  4. Eline 25/02/2014 bij 21:10 #

    Wat een mooie inspiratie!

  5. Eline 26/02/2014 bij 13:06 #

    Leuke blogpost! ik ben zelf ook gek op weheartit.
    x Eline

  6. svenja 28/02/2014 bij 20:54 #

    Ik vind het altijd zo fijn om op Pinterest en Weheartit rond te kijken. Really love the outfits die je bij elkaar heb gezocht! Komt veel overeen met mijn stijl:) Liefs, Svenja.

  7. Michaela 02/03/2014 bij 08:50 #

    Leuke inspiratie :) Ik vind dat blauw rokje echt prachtig!

  8. xafashionkiss 02/03/2014 bij 21:09 #

    Hee,
    Ik heb je blog genomineerd voor het liebster award!
    Dit heb ik gedaan omdat ik je blog erg leuk vind!
    Bekijk mijn blogpost over dit award om te zien wat je mag/moet/kunt doen.
    Ik hoop dat je meedoet en dit award doorgeeft .
    x Margriet

  9. urbanandglam 02/03/2014 bij 21:24 #

    Je blog is echt heel leuk! Je artikelen zijn echt onwijs leuk om te lezen! Ik ben pas net begonnen en vraag me af of je een kijkje zou willen nemen op mijn blog?
    Liefs!

  10. robin ♡ 07/03/2014 bij 12:28 #

    dat rokje met roosjes patroon is heel erg mooi!❤

  11. Renata 08/03/2014 bij 00:14 #

    Love it :D

  12. Laura 08/03/2014 bij 11:10 #

    Wat een fijne plaatjes! Ik krijg altijd weer nieuwe motivatie om posts te maken hiervan:)

  13. julia 09/03/2014 bij 19:41 #

    wat een mooie foto’s!
    Deze outfits zijn super geschikt voor de lente ;)

    Xx Julia

Geef een reactie

