Latest buys #2

13 Mrt

Afbeelding
Hi lieve lezeressen,

In januari maakte ik een artikel waarin ik een aantal aankopen liet zien die ik toen had gedaan. Dit artikel gaf ik de naam latest buys. Ik had bedacht dat ik daarin een paar aankoopjes van de afgelopen tijd liet zien – zo’n 3 tot 5 – en het leek mij leuk om vaker te doen. Niet met een bepaalde regelmaat, maar gewoon zo af en toe. Mij was het wel bevallen en jullie geloof ik ook! Vandaar dat ik vandaag weer zo’n artikel heb geschreven.

Dit keer komen alle kledingstukken van H&M. Ik vind dat ze bij de H&M hele toffe kleding hebben, maar toch slaag ik er vaak niet zo goed. Nu was dat anders en ben ik naar mijn mening aardig geslaagd bij H&M.

Afbeelding
Afbeelding
Over deze blouse twijfelde ik eerst: wel kopen of toch niet? Ik vond hem zo gewoontjes, maar de kleur was mooi. Uiteindelijk heb ik hem toch gekocht en ik heb er geen spijt van. Overigens heb ik hem nog niet aan gehad, maar ik heb alle drie de kledingstukken uit dit artikel nog niet gedragen. Het is de afgelopen tijd zulk lekker weer geweest, dat ik vooral veel lichte kleurtjes heb gedragen! De blouse kostte €34,95.

Afbeelding
Afbeelding
Yes, ik wilde al een poosje een nepleren broek. Ik was er niet echt naar opzoek, want écht nodig had ik het niet, maar het zou wel leuk zijn als ik er een tegen kwam. Ik had vorig jaar ook een nepleren broek, maar deze was helaas al lelijk geworden. Ik moet toegeven dat de broeken van H&M eigenlijk zelden goed zitten bij mij, dus ik had niet veel hoop toen ik naar het pashokje ging. Tot mijn geluk zat deze broek perfect! Ik was blij. Deze kostte €29,95.

Afbeelding
Afbeelding
Last but not least: dit jurkje. Ik draag zelden jurkjes, omdat ze vaak voor mij te lang zijn of ik vind het truttig staan bij mezelf. Toch gaf ik de moed niet op toen ik dit jurkje zag. Hij was zo leuk, die moest ik even passen. En jawel hoor, hij zat prima! Ik vind de lengte van het jurkje mooi. Hij is niet te kort en ook niet te lang. De print en de cut outs vind ik heel tof! Het jurkje is vrij dun en kostte dan ook maar €14,95. Ik kan niet wachten om dit jurkje in de lente en zomer te dragen!

Voor de geïnteresseerden heb ik de kledingstukken nog even op de webshop opgezocht. De blouse kun je hier te vinden en de broek is hier te vinden. Het jurkje kon ik helaas niet meer vinden.

Wat vind jij van de H&M? Koop jij er vaak kleding?

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “Latest buys #2”

  1. Eline 15/03/2014 bij 16:28 #

    Dat jurkje is echt superleuk!

  2. dresses and daisies 16/03/2014 bij 08:09 #

    ahw, jammer dat je het jurkje niet meer vond. Het is echt heel mooi!

  3. Nuria 17/03/2014 bij 07:02 #

    Alles is zo mijn stijl, super tof! Ik stond ook nog met die shorts in mijn handen. Nu de Primark in Zaandam zit koop ik daar veel kleding en minder bij de H&M

  4. Kirsty 17/03/2014 bij 14:01 #

    Leuke aankoopjes, vooral je jurkje! :)

  5. Svenja 18/03/2014 bij 12:38 #

    Leuke aankoopjes, het jurkje vind echt super leuk!

  6. Anouk 20/03/2014 bij 13:40 #

    Ik vind het blouseje en jurkje beide erg leuk!

  7. Bffje 06/04/2014 bij 14:28 #

    Aaaaah, ik wil ook super graag zo’n shirtje met madeliefjes, het geeft zo’n lentegevoel!
    Echt geweldig leuk.

Geef een reactie

