All Stars

17 Mrt

Hi lieve lezeressen,

Een jaar geleden kocht ik mijn witte All Stars van Converse en nog steeds draag ik ze met liefde. Inmiddels waren ze alleen niet zo wit meer. Ze waren aan een opknapbeurt toe. Ik zat er eerst aan te denken om nieuwe veters in de schoenen te doen, want die waren ook aardig vies. Dat zou al een groot verschil maken. Mama zei dat ze ook wel in de was konden. Ik had wel eens eerder gehoord dat dat kon, maar was er niet helemaal zeker van of het mijn All Stars goed zou doen. Ik was een beetje bang dat ze verpest zouden worden in de was, maar mijn moeder heeft ze (met de veters er nog in) in de was gedaan en ze zijn er top uitgekomen! Mijn All Stars zijn weer wit. Niet zo spierwit zoals toen ik ze kocht, maar ik vind dit juist wel mooi. Ja, ik ben nu zelfs zo blij als een kind – oké, ik ben eigenlijk ook nog een kind, maar who cares? – met mijn schoenen.

Toen mijn schoenen buiten te drogen stonden, vond ik ze er wel fotogeniek uit zien en zo onstond ook het idee voor dit artikel. Bij deze een aantal foto’s van mijn All Stars na hun opknapbeurt!
IMG_2765IMG_2683IMG_2684IMG_2774IMG_2791IMG_2779Kortom: het is zeker een tip om je All Stars in de was te doen als ze vies zijn.

Momenteel zit ik er trouwens over te denken om vanille gele All Stars te kopen voor de lente. Ik zag ze hier onder de kleur Ecru. Ik vind het een hele toffe kleur!

Oh, en nog iets. Ik ben benieuwd hoe jullie All Stars – als je die hebt, of misschien look-a-likes – dragen! Toen ik mijn witte nieuw had stopte ik de veters er altijd in, maar nu vind ik het leuker om er een strik in te maken. Hoe draag jij ze het liefst?

Liefs,
Lisanne xo

21 Reacties to “All Stars”

  1. Le Mélange 18/03/2014 bij 00:01 #

    Heel leuk, ik heb ze zelf ook:)
    Ik draag ze ook altijd met de veters in een strik!
    Leuke post!

    Liefs,
    Mandy

  2. IsabellaEliane 18/03/2014 bij 10:58 #

    Die zijn echt leuk ! Ik wil zelf ook nog graag witte all stars, ze zijn echt makkelijk te combineren. Ik doe mijn gympies ook vaan in de was haha.

    X

  3. Svenja 18/03/2014 bij 12:38 #

    All stars are always a good idea ;) Ik heb mijn oude vertrouwde all stars ook vaak in de was gedaan, echt ideaal!

  4. Hillene 18/03/2014 bij 16:17 #

    Leuke foto’s! Ik ga ook maar lage witte aanschaffen denk ik, ik vind ze zo vet(: Heeft iemand nog een goede tip voor lookalikes?

  5. Eline 18/03/2014 bij 19:47 #

    Leuke foto’s en leuke kleur All Stars; passen overal bij!

  6. Marloes 18/03/2014 bij 19:58 #

    Ah jaa ik ben echt verslaafd aan allstars! Wat fijn dat ze weer helemaal schoon werden in de wasmachine! :) Ik heb vorige week mijn mintgroene allstars binnengekregen en ik ben helemaal verliefd! x

  7. Iris 18/03/2014 bij 21:02 #

    Leuk!
    Ik ga ook lage All Stars kopen. Nog even bedenken wat ik met de veters ga doen, haha

  8. Daniëlle 19/03/2014 bij 14:05 #

    Oeeh wat een hotties! Ik draag mijn Vans van afgelopen jaar weer. Maar ik ben toch opzoek naar die leuke All Stars!

  9. xverabaauw 19/03/2014 bij 18:11 #

    Goede tip! Ik heb neppe, lage, witte allstars ^^ Toffe blog trouwens, ik volg je nu op bloglovin’ ^^

  10. Kim 20/03/2014 bij 13:08 #

    Ik heb nog altijd geen paar lage All Stars aangeschaft, moet nu toch echt voor de zomer!

  11. Melissa Charlotte 21/03/2014 bij 22:25 #

    Ik zou graag witte willen kopen. Ik heb jou genomineerd voor het Liebster Award! Neem voor verdere info een kijkje op m’n blog.

  12. FeliciaRDS 22/03/2014 bij 11:37 #

    Ik ben over het algemeen niet een allstarts type. Maar de witte allstars vind ik wel erg mooi! Ik heb al een paar keer overwogen om die te kopen, maar toch steeds weer niet. Misschien is het deze zomer wel raak :)

  13. FeliciaRDS 22/03/2014 bij 11:38 #

    Correctie in de eerste zin: allstars ;)

  14. Marjolein 22/03/2014 bij 12:15 #

    Ze staan je super ! :D Heel fris en vrolijk, krijg helemaal zin om lente outfits te gaan scoren :D

  15. lifeasbodi 22/03/2014 bij 12:42 #

    Leuke foto’s en ik vind witte all stars echt mooi, ze passen overal bij!

  16. Raounak 22/03/2014 bij 12:50 #

    Leuk!! Zit er zelf ook aan te denken om ze te nemen!

  17. mywickedweirdlife 22/03/2014 bij 23:18 #

    all stars staan nog op mijn lijstje! ik vind ze heel leuk en inderdaad foto geniek!

  18. Imane - Oriental Styling 23/03/2014 bij 08:50 #

    Ola, ik heb jou genomineerd voor een Liebster award. Zie mijn blog voor meer info!

  19. Amber Naomi 23/03/2014 bij 13:20 #

    Ik hou echt van all stars

  20. Jewel-Nails.nl 25/03/2014 bij 20:14 #

    Ze zien er weer mooi uit! Handige tip.

  21. Babette 26/03/2014 bij 10:41 #

    Ik heb ook de witte allstars! Doe ze ook altijd in de was als ze na een paar maanden vies zijn. Kan prima. Ik vindt je broek echt leuk trouwens, waar heb je die vandaan!?

Geef een reactie

