Outfit: Windy Day

24 Mrt

Hi lieve lezeressen,

Afgelopen woensdag maakte ik outfitfoto’s met mijn zusje. We hadden precies de verkeerde dag uitgekozen. Het waaide ZO hard. Op de foto’s zit mijn haar daardoor natuurlijk prachtig. NOT. Ach, de wind leverde ook wel een aantal foto´s op waar ik hard om heb kunnen lachen. Haha! Het zonnetje scheen gelukkig lekker. Dat maakte mij ook weer blij.

De outfit die ik droeg was lekker casual. Geen sieraden of andere poespas. Outfits met accessoires en kleine details vind ik mooi, maar dit is ook wel eens fijn!  Mijn All Stars konden niet missen. Ik twijfelde nog tussen mijn All Stars of laarsjes, maar op aanraden van mijn zusje trok ik mijn All Stars bij de outfit aan. Hopelijk zijn jullie ze nog niet zat!

outfit windy day 01outfit windy day 02outfit windy day 03outfit windy day 04outfit windy day 05outfit windy day 06

Vest – Colors for Life // Blouse – Primark // Broek – Only  // Schoenen – Converse

Wat draag jij liever: een outfit zonder poespas of juist een gedetailleerdere outfit met accessoires?

Liefs,
Lisanne xo

9 Reacties to “Outfit: Windy Day”

  1. lifeasbodi 24/03/2014 bij 11:21 #

    Leuke outfit! Lekker casual ook!

  2. IsabellaEliane 24/03/2014 bij 15:38 #

    Leuke outfit ! Jammer he, die harde wind elke keer. Had ik vorige week ook last van met outfitfoto’s maken haha.

    X

  3. Jewel-Nails.nl 25/03/2014 bij 20:12 #

    Leuke outfit! Een outfit hoeft niet teveel poespas te hebben maar een paar accessoires vind ik altijd wel leuk!

  4. Anouk 26/03/2014 bij 14:05 #

    Wat een leuke casual outfit! Mooie foto’s ook.

  5. Cherel 26/03/2014 bij 20:25 #

    Leuke outfit! Heb die allstars zelf ook, zitten heerlijk en staan altijd leuk :-)

  6. Svenja 27/03/2014 bij 19:10 #

    Haha altijd leuk he, die harde wind. Heb ik ook eens gehad, maar mijn foto’s waren echt mislukt. Die van jouw zien er nog super leuk en mooi uit <3

  7. Chahrazad 28/03/2014 bij 19:51 #

    Leuke outfit.

  8. Raounak 29/03/2014 bij 09:49 #

    Leuke blog heb je!

  9. alexaslovelyworld 05/04/2014 bij 12:00 #

    Leuke outfit, staat je goed!

Geef een reactie

