Happy 16th birthday to me!

29 Mrt

P1020273
Hi lieve lezeressen,

Dat lees je goed. Vandaag is mijn zestiende verjaardag! Yay. Alweer een jaartje ouder. Vroeger dacht ik altijd dat 16 zo’n speciale leeftijd was, maar eigenlijk voelt het niet veel anders. Nu in ieder geval nog niet.

Ik vind het heerlijk dat mijn verjaardag dit jaar op zaterdag valt! Lekker relaxt en geen verplichtingen. Het is ook ontzettend mooi weer en dat is extra fijn. Vanmiddag en vanavond vier ik mijn verjaardag met familie en vriendinnen. Wellicht kunnen we dan nog even buiten zitten.
P1020268

Goed, veel meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. Dit was een kort blogje tussendoor. Vandaag belooft in ieder geval een leuke dag te worden. Ik ga zo weer lekker buiten van het zonnetje genieten. Fijn weekend allemaal!

Wat ga jij doen vandaag?

Liefs,
Lisanne xo

6 Reacties to “Happy 16th birthday to me!”

  1. Hillene 29/03/2014 bij 16:18 #

    Gefeliciteerd! En ja, het is super mooi weer, geniet ervan(:

  2. xafashionkiss 29/03/2014 bij 22:33 #

    Gefeliciteerd x

  3. lynnvanderveen 30/03/2014 bij 08:53 #

    Nog gefeliciteerd. Hoop dat je leuke spulletjes gekregen hebt en hebt genoten van het weer! X

  4. lifeasbodi 30/03/2014 bij 17:30 #

    Nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een super verjaardag hebt gehad! <3

  5. Saskia 31/03/2014 bij 16:54 #

    Je hebt super mooi weer op je verjaardag, gefeliciteerd!!

  6. Anouk 31/03/2014 bij 20:05 #

    Gefeliciteerd!

Geef een reactie

