WeHeartIt Favorites #20

31 Mrt

Hi lieve lezeressen,

Vandaag heb ik weer een inspiratieartikel voor jullie! Ik ben ondertussen helemaal in de lente-mood en dat is ook wel te zien aan de foto’s.
.whi_skort
De skort zagen we vorige zomer veel, maar ik begin hem nu pas eigenlijk echt leuk te vinden! Ik zou er dit jaar dan ook graag een willen.
.whi_converse_print
Kan iemand mij vertellen waar ik deze All Stars kan halen?!???!!?! Just kidding, maar ik vind ze wel heel tof!
.whi_roze_allstars
Oké, dan nog maar gelijk een paar All Stars erachteraan. Ik vind deze kleur echt belachelijk mooi. Toevallig zie ik net dat ze bij Sarenza op onder andere twee roze tinten 30% korting hebben! Misschien een goede tip voor iemand die deze schoenen net zo mooi vind als ik.
.whi_madeliefjes
On the wishlist: een kledingstuk met madeliefjes print.
.whi_printjes
Printjes! Ik vind deze combinatie prachtig. Ik vind het echt verbazingwekkend soms hoe sommigen zo mooi printjes met elkaar kunnen combineren.
.whi_laagjes
Leuk setje. Zo’n vest is altijd lekker, helemaal met het weer nu. Je kunt het zo even uitdoen als het te warm wordt! De schoentjes vielen mij ook op. Wat zijn die schattig!
.whi_vest_outfit
Nog een outfit met zo’n handig vest! Het dragen van shorts vind ik met het weer bij ons nu overigens nog wat overdreven.
.whi_roze_broek
Ik heb zelf pas ook zo’n kleur broek gekocht. Van dit plaatje krijg ik inspiratie hoe ik hem kan combineren. Vind ik leuk!
.whi_oufit_licht
Mooie lichte outfit! Hou ik wel van.
.whi_outfit
Dit rokje vind ik zo leuk gecombineerd! Het model van het rokje vind ik erg mooi. Ik weet eigenlijk niet hoe het heet. Ik vind het lijken op een skater skirt, maar dan net iets anders. Of heb ik het nu mis?

Zo, ik ben er zojuist even achter gekomen dat er nog wel een aantal items op mijn wishlist staan. Haha! Ik heb tijdens het tikken van dit artikel er ook over gedacht om binnenkort nog een paar All Stars te bestellen bij Sarenza. Nu ze op een aantal schoenen korting hebben is het wel heel verleidelijk.

Wat staat er momenteel op jou wishlist?

Liefs,
Lisanne xo

9 Reacties to “WeHeartIt Favorites #20”

  1. Laura van Hoorn 31/03/2014 bij 22:37 #

    Echt super leuke dingen :) Ik wil ook zo graag van die lage allstars, die kan je echt heel goed combineren!

  2. DQ 01/04/2014 bij 00:41 #

    Al die bloemenprintjes zijn leuk! Ik ben gek op weheartit. X

  3. Eline 01/04/2014 bij 19:39 #

    Die skort vind ik echt super!

  4. Svenja 01/04/2014 bij 20:26 #

    Prachtige inspiratie foto’s <3

  5. Marjolein 01/04/2014 bij 20:55 #

    Wat een toffe kleding, ik zou het serieus allemaal zo aantrekken!

  6. alexaslovelyworld 05/04/2014 bij 12:00 #

    Ik vind weheartit meer dan fantastisch, leuke ispiratie!

  7. Hillene 05/04/2014 bij 18:44 #

    Leuke plaatjes! Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award, neem een kijkje op mijn blog(:

  8. Eline 06/04/2014 bij 16:14 #

    Wat een mooie favorieten!

  9. Marleen 06/04/2014 bij 23:05 #

    Roze All Stars en jeans shorts, ik kan niet wachten op de zomer! Laat maar komen! xx

Geef een reactie

