Haar in laagjes + inspiratie

7 Apr

2014-04-05 18.09.32
Hi lieve lezeressen,

Vorige week liet ik mijn haar knippen. De nicht van mijn moeder komt altijd bij ons thuis knippen, want zij is kapster. Ik was wel aan verandering toe. Een kleine verandering. Mijn haar maakt eigenlijk nooit grote make-overs door en dat wil ik ook niet. Ik wil mijn haar nu vooral lekker laten groeien en ik heb ook geen behoefte om het te verven. Ik denk immers niet dat een donkerdere haarkleur of juist een lichtere haarkleur dan ik nu heb mij beter zou staan. Dus dat allemaal niet.

Wat ik wél heb laten doen is mijn haar in laagjes laten knippen. Het is best subtiel en eigenlijk had ik het een aantal weken terug ook al laten doen. Achteraf gezien was hier haast niets van te zien, dus daarom is er vorige week nog wat aan gedaan. Het zijn nog steeds subtiele laagjes en het valt zelfs nog steeds niet zo op, maar zelf vind ik dat mijn haar nu net wat mooier valt of zo.

Hieronder een paar voor en na foto’s. De foto’s heb ik met mijn mobiel gemaakt, dus daarom is de kwaliteit van de foto’s niet je van het. Sorry daarvoor.
Ik denk dat het wel voor zich spreekt dat de linker foto’s de ‘voor’ foto’s zijn en de rechter foto’s de ‘na’ foto’s. Ik draag trouwens op de voor foto’s geen make-up, omdat het zondag was en ik daar dan meestal niet zo een zin in heb. De puntjes van mijn haar moesten er toen ook hoognodig af.
voor-na 1Eigenwijze pluk op de tweede foto. Haha!
voor-na 2
Foto’s van je eigen haar maken bleek moeilijker te zijn dan het lijkt.
Op de volgende twee foto’s zijn de laagjes wat beter te zien.
2014-04-05 18.12.522014-04-05 18.09.32
Ik wilde dus een klein beetje laagjes, maar niet teveel. Wellicht wil ik later nog wat meer laagjes, maar dat zie ik dan wel weer. Ik ben nu tevreden met mijn haar.

Zelf had ik ook een aantal mooie foto’s gezien van haar met laagjes en het lijkt me leuk om die met jullie te delen. Misschien wil een van jullie na het zien van deze foto’s ook wel ineens laagjes. ;’) Dus bij deze een kleine collage!
laagjes inspiratie
Houdt er wel rekening mee dat het haar van de meiden op de foto’s waarschijnlijk heel anders is dan je eigen haar. Bovendien zal het hier ook in model gebracht zijn. Het is bijna onmogelijk om een kapsel zo te krijgen als op een foto wanneer je eigen haar heel anders is, maar bij jou zal het op een andere manier weer mooi zijn!

Hoe ziet jouw haar er op dit moment uit?

Liefs,
Lisanne xo

3 Reacties to “Haar in laagjes + inspiratie”

  1. svenja 08/04/2014 bij 09:08 #

    Je hebt prachtig haar!

  2. dramaqueen9222 08/04/2014 bij 21:35 #

    Heel gaaf! Ik heb mijn haar ook altijd in laagjes. X

  3. Marjolein - Beautylein.nl 08/04/2014 bij 22:32 #

    Staat je goed!

Geef een reactie

