Happy bday to the blog!

9 Apr

two years of blogging
Hi lieve lezeressen,

Precies twee jaar geleden besloot ik een blog te maken, genaamd Fashion our Love. Mijn blog bestaat nu dus twee jaar! Alweer twee jaar… time flies!

Sinds toen zijn er wel wat dingen veranderd aan mijn blog. In het begin schreef ik kleine stukjes tekst met daarbij één of een paar foto’s van andere bronnen en soms maakte ik collages. Best grappig om dat zo terug te zien. Haha! Ik had nooit bedacht dat ik nu voor bijna elk artikel zelf foto’s zou maken. Nu we twee jaar verder zijn schrijf ik nog steeds minstens één artikel per week voor mijn blog en ik heb er nooit spijt van gehad. Ik vind het alleen maar leuker worden!
two years of blogging balloon

Ik heb een aantal cijfertjes van dit blogjaar op een rijtje gezet, want ik ben hier toch wel een beetje trots op. (: In dit blogjaar…

  • kreeg mijn blog zo’n 11000 hits.
  • publiceerde ik 57 artikelen.
  • bereikte ik de 100 volgers! Op dit moment zijn dat er 120.
  • werd ik 5 keer genomineerd voor de Liebster Award. Deze vijf keren waren toevallig allemaal in de afgelopen 2 maanden. Ik heb hier dan ook begin maart een blogje over geschreven – ik was toen twee keer genomineerd – en vervolgens kreeg ik nog een aantal nominaties. Het spijt me dat ik er dan niet nog een blogje over schrijf, maar dat leek me een beetje overdreven. Ik vind het wel ontzettend lief dat jullie mij genomineerd hebben!

Naast de genoemde punten kreeg ik dit jaar ook weer een hoop lieve en leuke reacties op mijn blog. Ik denk dat dat nog wel hetgeen is wat ik het leukste vind! Sommige reacties kunnen mij echt vrolijk maken. Ik ben jullie daar heel dankbaar voor, maar ook als je mijn blog leest en geen reactie laat ben ik je dankbaar. Ik vind het überhaupt gewoon onwijs leuk dat jullie stukjes lezen die ik heb geschreven.

Op naar volgend blogjaar!

Liefs,
Lisanne xo

9 Reacties to “Happy bday to the blog!”

  1. svenja 09/04/2014 bij 18:42 #

    Van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal <3

  2. maloubeld 09/04/2014 bij 19:01 #

    Wat leuk, gefeliciteerd!

  3. aspasiablog 10/04/2014 bij 05:39 #

    Proficiat!

  4. Wendy van Soest 11/04/2014 bij 21:44 #

    Gefeliciteerd!! op naar jaar 3 :)

    Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. En rond 00:00 uur maak ik de winnaar bekend dus doe nog snel mee voor het te laat is☺

    XxX

  5. Marjolein - Beautylein.nl 13/04/2014 bij 21:23 #

    Van harte gefeliciteerd met deze mijlpijl!

  6. ARTisWonderful 30/06/2014 bij 18:46 #

    congratulations!

Geef een reactie

