WeHeartIt Favorites #21

28 Apr

Hi lieve lezeressen,

Ik heb weer mijn maandelijkse inspiratie artikel voor jullie! Ik heb een hoop leuke en mooie foto´s gezien op We Heart It. Ik heb voor deze maand tien favorieten uit gekozen waarbij ik onder elke foto een korte toelichting schrijf typ.

WeHeartIt_outfit_2
De outfit waarmee ik begin, vind ik misschien ook wel gelijk de leukste outfit van alle outfits die je in dit artikel gaat zien. Ik weet eigenlijk niet eens wat het is, maar de outfit heeft iets waardoor ik hem heel erg leuk vind. De kleur van de top staat het meisje ook goed.
WeHeartIt_sandaaltjes
Deze sandaaltjes zijn zo perfect! Op van die We Heart It en Tumblr foto’s zie ik vaak leuke sandaaltjes, maar zelf kan ik nooit leuke vinden die mij passen. Hopelijk komt daar voor deze zomer verandering in!
WeHeartIt_outfit
Mooie casual outfit. Ik vind witte blazers erg mooi en dit model vind ik dan ook erg leuk.
WeHeartIt_ketting
Ah, zo’n soort ketting wil ik!
WeHeartIt_casual_outfit
Een vrij simpele outfit. Maar oh, wat hou ik daarvan!
WeHeartIt_vlecht

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze vlecht is gewoon ontzettend mooi. Do I need to say more?
WeHeartIt_outfit_3
Nog een leuke outfit! Ik vind de kleur van het rokje in combinatie met de kleur van het vest mooi.
WeHeartIt_schattige_schoenen
Hoe schattig zijn deze schoenen?!
WeHeartIt_kanten_jurkje
Prachtig jurkje! Het kant, de cut outs. Wauw. De ketting vind ik er ook geweldig bij staan! Of zit dat nou aan het jurkje vast? Ik weet het niet. Mooi is het in ieder geval wel!
WeHeartIt_geel
Geel is geen kleur die ik snel zou dragen. Sterker nog, ik heb geen enkel geel kledingstuk in mijn kast. Maar als ik het dan zo bij anderen zie, vind ik dat het toch wel heel mooi kan zijn. Ik denk wel dat het een kleur is die je ook echt moet staan.

Ben je net zoals mij nog niet uitgekeken? Volg mij dan op We Heart It voor meer inspiratieplaatjes!

Wat vind jij van gele kledingstukken? Is het een kleur die jij (vaak) draagt?

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “WeHeartIt Favorites #21”

  1. dramaqueen9222 28/04/2014 bij 14:23 #

    Wauw, die roze/koraal ketting is echt prachtig. X

  2. ann-sofie ( ann-things) 30/04/2014 bij 15:59 #

    De sandaaltjes zijn super leuk en dat gele rokje ook! Weet jij toevallig een winkel waar je dit type rok kan kopen want ik zoek al lang naar zo een rok in het donkerblauw.
    Dankje!!!

    • fashionourlove 02/05/2014 bij 22:39 #

      Ah als je opzoek bent naar een bepaald kledingstuk vind ik dat altijd moeilijk! Wellicht hebben ze bij H&M iets, daar hebben ze aardig wat verschillende rokken. Bij Forever 21 hebben ze ook een aantal mooie rokjes voor kleine prijsjes. Ik raad je aan om even op de webshops van deze winkels te kijken als je dat nog niet gedaan had. Succes!

  3. Thebeautydelivery 03/05/2014 bij 16:41 #

    Zo’n soort ketting had ik van de Primark, maar die was helaas al snel kapot :(. Ik vond hem zo mooi haha. Leuk artikel verder!

  4. joliebibi 04/05/2014 bij 18:35 #

    Ik ben helemaal verslaafd aan we heart it :)

Geef een reactie

