Outfit: Spanje

5 Mei

Spanje 1
Hi lieve lezeressen,

Hoe is het met jullie? Vandaag was de laatste dag van mijn meivakantie. Wat heb ik van die vakantie genoten! Wij gingen met ons gezin (papa, mama, mijn zusje en ik) ruim een week naar Spanje. We gingen naar Altea, een stadje dat vlak bij Benidorm ligt, want daar woont mijn opa. Elke dag dat we in Spanje waren, is het lekker weer geweest en gingen we naar het strand. I love it!

Ik wilde graag outfitfoto’s maken – oké eigenlijk maakt mijn zusje die voor mij – in Altea, omdat ik het daar mooi vind. Sowieso vind ik het zelf altijd leuk om outfitfoto’s te zien die gemaakt zijn in het buitenland. En het zonnetje maakt de foto’s natuurlijk nog leuker! We hebben dan ook van twee outfits foto’s gemaakt. De tweede outfit zal over een poosje op mijn blog verschijnen!

Goed, nu even over deze outfit. Hij is weer eens vrij simpel, maar dat heb ik al gauw als het lekker weer is. Dan hebben we geen behoefte aan laagjes, etc. Ik vind dat de kleuren van mijn gilet en shortje bij de zee en het strand – in dit geval de keien, haha – passen en dat was eigenlijk niet eens met opzet.

De ketting die ik draag is eigenlijk van mijn moeder, maar toen ik die zag liggen en er achter kwam dat die daar al een poos onaangeraakt lag, mocht ik hem van mijn moeder hebben. Ik draag hem op dit moment maar al te graag! Zonde om hem te laten liggen, de ketting past bij veel outfits en sieraden kunnen een outfit toch net een beetje leuker maken. Oh, mijn geliefde roze All Stars mogen natuurlijk ook niet vergeten worden! Zijn ze niet lekker matchy-matchy met mijn zonnebril?
spanje 5spanje 3spanje 2spanje 4spanje 9spanje 8spanje 6spanje 7spanje 10
Gilet – H&M // Top – The Sting // Shorts – Daysie // Schoenen – Converse // Zonnebril – uit Spanje // Ketting – van mama

Morgen moet ik er helaas weer aan geloven, school begint weer na een heerlijke vakantie. Heb jij nog vakantie of is jouw vakantie ook al voorbij? En wat heb jij (tot nu toe) gedaan in je vakantie?

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “Outfit: Spanje”

  1. Hillene 06/05/2014 bij 18:40 #

    Super leuke outfit! En ziet er zo mooi uit daar(: Succes als je weer naar school moet, ik moet morgen ook weer :(

  2. Amber 07/05/2014 bij 14:07 #

    Leuke blog! En echt super leuke schoenen! Xx

  3. Daniëlle 07/05/2014 bij 19:50 #

    Gave foto’s hoor! Wat ben je mooi bruin geworden :) Ik ben wel een beetje jaloers hoor.. In Nederland was er weer veel regen.. :(

  4. Thebeautydelivery 08/05/2014 bij 19:52 #

    Heel mooie outfit!

Geef een reactie

