Latest buys #4

12 Mei

latest buys #4
Hi lieve lezeressen,

In Spanje heb ik een aantal aankoopjes gedaan die ik graag met jullie wil delen. Naar een aantal aankopen was ik in Spanje opzoek gegaan en wist ik van te voren al dat ze het zouden hebben, maar ik heb ook een aantal spontane aankopen gedaan.

latest buys shorts
Luxury Chica & Chic Fashion Shop €17,90
Dit shortje is gelijk het enige kledingstuk wat ik heb gekocht in Spanje. Ik heb vaak van die mooie shorts met aan de zijkanten kant gezien op foto’s, maar ik had ze nog niet in een winkel zien hangen, tot ik deze tegen kwam. Beetje jammer dat ik na twee dagen dragen al een klein wondje had. En het grootste deel van die twee dagen droeg ik nog wel mijn bikini (!!) . Kwam door een stikseltje aan de achterkant wat hard – kan dat? – was. Ik hoop dat ik daar iets aan kan doen, want ik vind het zo’n tof broekje! De winkel waar ik het kocht is trouwens een leuk klein winkeltje, wat voor mij nog onbekend was. Ik kan helaas geen webshop of andere informatie over de winkel op internet vinden.

zonnebril armbandje bun tail oorbellen
ALE-HOP €5,00
Ik hou van zonnebrillen en wil er graag mee kunnen afwisselen. Ik heb weer een nieuwe zonnebril aan mijn (nog best bescheiden) zonnebrillencollectie toegevoegd.

Markt €1,00
Felgekleurde armbandjes als deze vind ik leuk! Ik wil meerdere gekleurde armbandjes kunnen combineren met elkaar in de zomer. Dat staat zo lekker vrolijk! Door middel van deze armbandjes kan ik de zomer nu trouwens ook in huis halen. Dat is wel nodig. Wat een rotweer is het, zeg!

Markt €8,00
Oh, jongens, dit is ge-wel-dig. Oké, misschien moet ik eerst maar eens vertellen wat die rolletjes zijn. Als ik het goed heb heet dit een bun tail en je kan hier super makkelijk knotten mee maken. Zelfs ik kan het! En geloof me, ik ben niet goed in het maken van knotten, vlechten en zowat alles wat met mijn haar te maken heeft eigenlijk. Ik kende dit nog niet en ik gok zo dat de meeste van jullie het ook niet kennen. €8,00 voor zo’n haarfrustel vind ik eerlijk gezegd best prijzig en daarom hebben mijn zusje en ik een pakketje waar twee van die rolletjes in zaten gedeeld. Bovendien maakt niemand denk ik twee knotten tegelijk in zijn haar, niet waar? Ik ben hier echt enthousiast over en wil hier denk ik nog een artikel aan wijden. Laat me het weten in de comments als je er meer over zou willen lezen!

ALE-HOP €2,00
Ik was deze vakantie in een sieraden en accessoires mood, denk ik. Ook met deze oorbellen ben ik blij. Ik kocht deze, net als mijn zonnebril, bij ALE-HOP. Een winkel die ik al kende uit Spanje. Ze verkopen er hele leuke, praktische én grappige dingen. Net een soort van Action, maar dan leuker. ALE-HOP heeft winkels in Spanje en Portugal. Als je daar ooit heen gaat, zou ik je aanraden te kijken of er toevallig een winkel in de buurt van de plaats zit waar je heen gaat. Het is leuk om er even naar binnen te stappen! Hier kun je naar de website.

P1040130
Markt €4,00
Een nieuw telefoonhoesje was voor mijn mobiel hard nodig. Mijn vorige ging helemaal kapot. Haha! Bij de marktkraam wees ik een hoesje aan die ik er schattig uit vond zien, maar de verkoper pakte deze, die ernaast hing. Ik dacht eerst dat het een simpel bruinkleurig hoesje was, maar toen pas zag ik de print. Zo leuk! Dus ging ik voor deze.

latest buys ring
ALE-HOP €2,00
Ik vind dit dé perfecte ring. Een ring als deze wilde ik al een poos. Ik moet hem wel wat kleiner maken, maar dat komt wel goed!

Nog even iets anders, maar hebben jullie dit jaar naar het Eurovisie Songfestival gekeken? Ik heb alleen de finale gezien. Voorgaande jaren volgde ik het echt en schreef ik er zelfs over. Nu ben ik niet meer zo een fan van het songfestival, maar de finale vond ik toch wel leuk om te zien. Ik vind dat de winnaar/winnares (ik ben er nog steeds niet uit wat het is) het heeft verdiend. En wat deden Ilse en Waylon het ook goed! Een tweede plaats is ze gegund.

Heb jij dit jaar het Eurovisie Songfestival gevolgd?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “Latest buys #4”

  1. ByBirgit 13/05/2014 bij 20:47 #

    Leuke aankoopjes! Ik heb dit jaar het songfestival ook niet zo actief gevolgd. Inderdaad verdiende winnaar/ winnares en proficiat met jullie 2de plaats! Belgie zat jammer genoeg niet in de finale.

  2. blondjewillemijn 13/05/2014 bij 22:20 #

    Leuke aankoopjes! Ik vind vooral die zonnebril leuk, ik ben al een tijdje opzoek naar zo’n model.

  3. beautyroad 14/05/2014 bij 09:40 #

    Leuke aankopen! Vooral dat short en die oorbellen!

  4. dramaqueen9222 14/05/2014 bij 14:28 #

    Gave zonnebril! Ik heb ook zoiets van Ebay. X

  5. Kimberly 14/05/2014 bij 14:53 #

    Ik vind het shortje echt zo leuk! Hij is lekker vrolijk en perfect voor de zomer :D Wat gek alleen dat je er een wondje van kreeg :( Ik vind trouwens die laatste ring ook super mooi <3

  6. Nathalie G 16/05/2014 bij 09:41 #

    LOVE the shorts! I want those :3

  7. Liese 16/05/2014 bij 19:01 #

    Ooh, die short is echt super schattig! En fijn prijsje voor de zonnebril :)

  8. uniquelifepassion 23/05/2014 bij 06:16 #

    Leuke dingen heb je gekocht!
    Liefs lonneke

Geef een reactie

