De ananassen hype

26 Mei

de ananassen hype

 

Hi lieve lezeressen,

Vorige week is er helaas niets op mijn blog verschenen. Ik had veel te doen voor school en daarom was ik vooral daar druk mee bezig. Dit weekend ben ik met een vriendin mee naar de camping geweest. Lekker niet aan school denken en we hebben het heel gezellig gehad! Dinsdag en woensdag heb ik weer twee toetsen waar ik nog even voor moet bikkelen, maar daarna is het hemelvaart wat betekent dat ik heerlijk lang weekend heb.

Maar oké, ik dwaal af. Waar ik het over wilde hebben is ananassen. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat er een ananassen hype heerst. Sinds vorige maand duiken ze ineens overal op! Het leek mij leuk om een aantal items met ananas print te delen en ik ben ook benieuwd naar jullie mening over deze hype.

ananassen kledingstukken

 

Klik op de nummers hieronder om te zien waar de items uit de collage te koop zijn:

1 ~ 2 ~ 3 ~ 4 ~ 5 ~ 6 ~ 7 ~ 8

Ik ben er zelf nog niet achter waar de ananassen ineens vandaan komen, maar grappig vind ik het wel. Waar slaat deze hype eigenlijk op? Oké, persoonlijk vind ik ananassen prints vrolijk. Het doet zomers en tropisch aan. Wellicht koop ik ook nog eens iets met ananassen print, maar niet per se omdat het een hype is. Ik ga er ook niet naar zoeken, maar wie weet zie ik opeens een kledingstuk met ananassen dat helemaal naar mijn zin is!

Wat vind jij van de ananassen hype? Ben jij fan of vind je het complete onzin?

Liefs,
Lisanne xo

Oh, en nog iets, dit is mijn 100e artikel! Hoera!

7 Reacties to “De ananassen hype”

  1. Hillene 27/05/2014 bij 14:42 #

    Ik vind het wel leuk staan, lekker tropisch(: Maar teveel ananassen vind ik ook een beetje to much..

  2. xafashionkiss 27/05/2014 bij 23:12 #

    Ja ben sinds kort een beetje geobsedeerd met ananassen

  3. Nikita 28/05/2014 bij 12:37 #

    Hi! Leuk hè die ananassen, heel leuk dat je dat shirt van ModeMusthaves erbij hebt geplaatst! Ik had een vraagje. Ik doe een onderzoek over de webshop ModeMusthaves.com en nu heb ik jouw hulp nodig! Zou je misschien mijn enquete willen invullen? Het zijn maar een paar vraagjes. Dit is de link: https://nikitaholst.wufoo.com/forms/modemusthaves-wil-jouw-mening/

    xx Nikita

  4. Aurelie 28/05/2014 bij 14:15 #

    Leuk artikel! Ik zie ananassen de laatste tijd ook meer en meer voorbijkomen en ik vind het wel een toffe print voor op een shirtje of kleedje.

  5. Eline 29/05/2014 bij 17:21 #

    Leuk artikel!

  6. Bffje 02/06/2014 bij 19:09 #

    Ik heb echt een mega-obsessie met ananassen! Echt niet normaal haha! Leuk artikel. :)

  7. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 21:30 #

    Deze hype is echt helemaal niks voor mij. Waarom? geen idee… het past denk ik gewoon niet bij mijn stijl. Bij andere vind ik het wel heel leuk staan. x

Geef een reactie

