WeHeartIt Favorites #22

31 Mei

Hi lieve lezeressen,

Deze week heb ik een extra artikel, als goedmakertje van vorige week. Oké, stiekem was het hoogtijd dat er een WeHeartIt Favorites artikel online kwam, want het is alweer de laatste dag van deze maand. Morgen is het alweer juni! De tijd gaat snel. Haast bizar gewoon.

Gisteren ben ik wezen winkelen en ik heb inmiddels al veel leuke kleding voor de zomer geshopt. Aan de foto’s in dit artikel is denk ik wel te zien dat ik helemaal in een summer mood ben gekomen. Ik geloof trouwens dat het dit weekend best mooi weer belooft te worden. Laten we hopen dat het waar is!
weheartit outfit
De trui op de bovenstaande foto vind ik onwijs tof. De rest van de outfit vind ik ook leuk. Lekker simpel en de sieraden en tas maken het wat mij betreft helemaal af!
weheartit kanten short
Ik blijf kanten shorts mooi vinden. In het beige heb ik ze nog niet eerder gezien. Mooi!
weheartit outfit witte skinny
Ik hou van outfits zoals deze, met veel lichte kleuren. Toevallig heb ik zelf gisteren een witte skinny jeans gekocht. Wilde ik al een tijdje, dus ik ben blij!
weheartit blazer met pailetten
Jammer dat er zo weinig van deze outfit en blazer is te zien. Volgens mij is de blazer heel mooi met die pailletten!
weheartit kimono
Kimono’s, ik vind ze leuk. Zo ook deze. Kimono’s lijken me heel fijn voor in de zomer. Ik wil er ook één! Of meer dan één is ook goed natuurlijk, haha.
weheartit rokje wit
Ik heb wel eens een trui gezien van een stof als die van dit rokje. Ik vind het bijzonder en ga het steeds leuker vinden!
weheartit printed short
Dit broekje vind ik gewoon onwijs tof! En meer heb ik er niet over te zeggen. :’)
weheartit denim blouse
Ik vind deze spijkerblouse leuk! Hij is nét wat anders dan al die ‘gewone’ spijkerbloesjes.
weheartit kapsel
Wauw, ik vind dit onwijs gaaf! Zelf ben ik niet zo handig met mijn haar, maar als ik dit dan zie, krijg ik toch motivatie om ook meer te experimenteren met mijn haar.
weheartit ombre blazer
Ombre kledingstukken zie ik de laatste tijd niet veel meer, maar dat neemt niet weg dat ik deze blazer prachtig vind. Eigenlijk ben ik zelfs nooit zo een fan van ombre kledingstukken geweest. Is het bij deze blazer anders of zal ik het leuker gaan vinden? Ik weet het niet.

Dit keer wat minder outfits, maar wat meer losse items in mijn WeHeartIt Favorites. Ik hoop dat je dat niet heel erg vind en het alsnog leuk vond om te zien! Nu ga ik denk ik maar eens even lekker buiten zitten, want het zonnetje schijnt heerlijk! Wellicht ga ik vandaag nog wat experimenteren met mijn haar, want dat een-na-laatste plaatje heeft me inspiratie gegeven.

Hoe draag jij je haar vandaag?

Liefs,
Lisanne xo

Volg mij op We Heart It voor meer inspiratieplaatjes!

7 Reacties to “WeHeartIt Favorites #22”

  1. Tessabd 01/06/2014 bij 16:02 #

    ahh ik ben ook dol op mooie shortjes, wil ook nog een beige kanten

  2. Tenicia 01/06/2014 bij 16:47 #

    Inderdaad erg leuke outfits! Ik ben het met je eens

  3. Sarah 01/06/2014 bij 17:38 #

    Heel leuke inspiratiefoto’s!

    Sarah x

  4. Tess 01/06/2014 bij 19:17 #

    Super leuke inspiratie!

  5. lauralungo 02/06/2014 bij 01:19 #

    Echt super mooi bij elkaar gezocht!

    xo

    Laura

  6. Jorien 02/06/2014 bij 09:25 #

    Mooie inspiratie! Vooral die foto met die kimono is echt gaaf!
    Denk dat ik zo’n vlecht niet meer voor elkaar kan krijgen met mijn haar, er is sinds zaterdag een heel stuk vanaf. Dus heb het nu los :)

  7. Simone Diederich 03/06/2014 bij 18:45 #

    Mooie favorieten!

Geef een reactie

