Outfit: pretty pastels

2 Jun

Hi lieve lezeressen,

Deze outfit, die ik droeg in Spanje, is alweer van een poosje geleden. Inmiddels is het al een maand (!) geleden dat ik in Spanje was. Dus deze outfit hadden jullie nog van mij tegoed!

Op de foto’s draag ik een crop top waar ik dol op ben. Ik combineerde hem met mijn pastel roze skinny en mintgroene vest. Pastel op pastel. Vind ik leuk! Vesten heb ik in Spanje gelukkig niet veel nodig gehad, maar ’s ochtends of  ’s avonds was een vestje af en toe wel fijn. Verder droeg ik teenslippers. Lekker simpel, daar hou ik van als ik op vakantie ben.

Mijn mirror sunnies kocht ik nog net voordat ik op vakantie ging bij Shoeby. Hij kostte nog geen zeven euro! Ik koop nooit dure zonnebrillen, omdat ik ze snel zat ben en ik weet dat ik er niet mee om kan gaan. Na twee weken zat mijn zonnebril al vol krassen. Oeps. Ik moet echt zorgvuldiger met mijn zonnebrillen omgaan. Hoe goedkoop ze ook zijn, ik vind het toch zonde als ik een zonnebril beschadig. (Ook gelijk de reden waarom ik liever geen zonnebril van iemand anders leen, haha.)
spanje outfitspanje outfitspanje outfitspanje outfitspanje outfitspanje outfitspanje outfitspanje outfit

Vest – Vero Moda // Top – The Sting // Broek – Only // Slippers – Tamaris // Zonnebril – Shoeby // Ear cuff – Tally Weijl

Aaah, kijk nou, wat een zon! Ik word er gewoon blij van als ik naar de foto’s kijk. Ik wil terug! Ach ja, het schijnt aankomende week ook lekker weer in ons landje te worden. Ik kan niet wachten!

Kijk jij ook zo uit naar het mooie weer?

Liefs,
Lisanne xo

9 Reacties to “Outfit: pretty pastels”

  1. Ismay 04/06/2014 bij 11:18 #

    Hele leuke outfit. Ik houd echt heel erg van die pasteltinten. Het staat je ook erg goed! Ik vind vooral je shirt super tof! Liefs.

  2. alexaslovelyworld 06/06/2014 bij 07:37 #

    Leuke en vrolijke outfit!

  3. Iris 06/06/2014 bij 10:10 #

    hele leuke outfits, als ik naar je foto’s kijk krijg ik heel erg veel zin om op vakantie te gaan.

    • Iris 06/06/2014 bij 10:11 #

      outfit bedoelde ik natuurlijk

  4. Thebeautydelivery 07/06/2014 bij 09:40 #

    Mooie outfit! :)

  5. Eline 08/06/2014 bij 10:04 #

    Superleuke outfit, ik ben dol op pastelkleurtjes <3

  6. Amber 15/06/2014 bij 16:45 #

    Leuke outfit!!

  7. Marlissa 02/07/2014 bij 19:41 #

    Heerlijk foto’s en een super outfit!

  8. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 21:29 #

    leuke outfit x

Geef een reactie

