WK outfits

29 Jun

Hi lieve lezeressen,

De afgelopen twee weken heb ik mij weinig met mijn blog bezig gehouden. De laatste paar weken voor de zomervakantie zijn nog even hard bikkelen voor school en daar heb ik mij dan ook best veel mee bezig gehouden. In de weekenden heb ik de rest van mijn tijd vooral doorgebracht met familie en vrienden. Ik heb weinig tijd gemaakt voor mijn blog, maar daar wil ik snel verandering in brengen. Ik heb nog een aantal weken school te gaan, maar daarna is het vakantie en de laatste week doen we op school ook niet zo veel meer. Sowieso wil ik in de zomervakantie weer meer tijd steken in mijn blog. Daar heb ik echt zin in!

Oké, nu wil ik het ook nog even hebben over waar ik eigenlijk met dit artikel naar toe wilde. Ik wilde graag nog een WK-gerelateerd artikel maken. Helemaal nu Nederland de afgelopen drie wedstijden heeft gewonnen, vond ik dat dat dit jaar niet kon ontbreken. Ik heb drie ‘WK outfits’ samengesteld.

In twee van de drie outfits is de kleur oranje wat meer aanwezig, en ik heb een outfit samengesteld waarin vooral oranje details zitten. Het oranje in de eerste outfit is echt van dat WK-oranje, als je snapt wat ik bedoel. Het oranje in de andere outfits is dat minder, maar persoonlijk vind ik die kleuren oranje net wat mooier. Sorry not sorry.

wk outfit 1

Gilet – Topshop // Top – Boohoo // Rokje – Boohoo // Schoenen – Vans // Portemonnee – Topshop // Sieraden – Forever 21 // Nagellak – Butter London

wk outfit 2

Ik zie zojuist dat ik bij deze collage de schoenen ben vergeten, stom! Een paar killer heels lijken mij hier leuk bij.

Vest – River Island // Bustier – Forever 21 // Jeans – ONLY // Sieraden – Forever 21 // Telefoonhoesje – Saks.com // Zonnebril – Asos

wk outfit 3

Top – Pull & Bear // Jeans – Boohoo // Schoenen – H&M // Ketting – Aaiko // Clutch – Nelly // Armbanden – Forever 21

Het is wel duidelijk dat ik oranje het liefst met zwart, wit of denim combineer. Maar dat is natuurlijk ook gewoon het simpelst! Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik zelf nog niet zo uitbundig in oranje kleding heb gelopen, maar wellicht doe ik dat vanavond of bij een van de eventuele volgende wedstrijden nog.

Draag jij vanavond oranje items? En kijk je eigenlijk überhaupt wel naar het WK? Het kan natuurlijk ook van niet.

Liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “WK outfits”

  1. Denise 29/06/2014 bij 14:55 #

    Wat leuk gedaan! Die eerste is mijn favoriet :D. Ik draag niet iets oranje, ik zit thuis op de bank. Maar natuurlijk kijk ik wel :).

  2. Jolet 29/06/2014 bij 16:08 #

    Heel erg leuke outfits! Ik zou ze allemaal kunnen dragen, heel leuk! Ik ga vanavond maar weer m’n supertrash wk jurkje dragen! :)

  3. ARTisWonderful 30/06/2014 bij 18:32 #

    Hi, do you remember me? I was Cristina from “Miss Perfection” and “Saade Lovers”. I had some problems with the other admin, so I deleted both blogs. But now I’ve created another blog called “ARTisWonderful’s Blog” because that’s my username in Twitter. I remember you, so I follow your blog <3
    Lots of love and kisses.

  4. Ismay 30/06/2014 bij 18:42 #

    Wat een leuke outfits heb je samengesteld zeg! Ik vind oranje altijd zo een lastige kleur om mee te werken, maar ik vind deze outfits echt heel leuk! Vooral de laatste spreekt mij erg aan. Dan is het oranje niet zo erg aanwezig, maar heb je het toch mooi verwerkt door middel van de details als sieraden en de schattige ballerina’s! Liefs

  5. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 21:27 #

    Oee het gilletje uit de eerste outfit, en de bustier uit de tweede outfit zijn echt super tof! x

Geef een reactie

