WeHeartIt Favorites #23

30 Jun

Hi lieve lezeressen,

Het is alweer de laatste dag van juni. Dat betekent dat we al op de helft van het jaar zitten. Say whut? Én dat betekent dat het ook weer tijd is voor een artikel waarin ik mijn favoriete inspiratiefoto’s van We Heart It met jullie deel. Dit keer zijn het vooral weer veel zomerse plaatjes, maar dat spreekt denk ik wel voor zich.

weheartit_jurkje
Ah, dit jurkje vind ik er heel mooi uitzien. Prachtige kleur heeft het! De tas matcht er ook nog eens goed bij.

weheartit_witte jas
Een wit jasje. Oh zo gevaarlijk, maar ik vind het wel onwijs gaaf!

weheartit_knot met bloemen
Dit knotje geeft me echt een zomers gevoel. Vooral met die bloemetjes erbij! Leuk.

weheartit_zomers kapsel braid
Nog zo´n leuke zomerse hairdo! Ik vind dit er heel mooi uitzien. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

weheartit_skort
De skort kennen we inmiddels allemaal wel denk ik, maar deze variant vind ik wel heel bijzonder. Ik vind de print ontzettend tof!

weheartit_sandaaltjes
Zulk soort sandaaltjes lijken me perfect voor de zomer!

weheartit_ringen
Ik vind ringen als deze onwijs leuk, maar heb ze zelf nog niet. Ik geloof dat ze zoiets bij H&M hebben. Daar ga ik eens kijken!

weheartit_outfit zomer
Een hele simpele, maar leuke outfit. Als ik naar deze foto kijk zou ik trouwens bijna spontaan een stuk van mijn haar af laten knippen! Haha!

weheartit_armcandy
Nog een aantal toffe armbandjes en ringen bij elkaar. Ik vind dit zo leuk!

weheartit_outfit
Met deze outfit wil ik afsluiten. Vind de kledingstukken heel mooi gecombineerd. Oh, een witte blazer staat trouwens nog op mijn wishlist!

Het woord ‘zomer’ kan je niet vaak genoeg gelezen hebben in dit artikel, dus daarom nog een paar keer. Zomer, zomer, zomer. Ik kan niet wachten totdat ik zomervakantie heb en het weer echt lekker wordt!

Wat staat er momenteel op jouw (zomer)wishlist?

Liefs,
Lisanne xo

Wil je meer inspiratie opdoen? Volg mij dan op We Heart It!

9 Reacties to “WeHeartIt Favorites #23”

  1. Karin 05/07/2014 bij 10:25 #

    Wat een fijne foto’s! Dat witte jasje is zó mooi! X

  2. Lizzy 06/07/2014 bij 19:26 #

    Wat een leuke inspiratieplaatjes! :) De shorts met de verschillende kleuren vind ik erg mooi!

  3. Jana 06/07/2014 bij 20:51 #

    Erg leuke inspiratie! Ik kijk ook altijd op Weheartit! x

  4. antonella_7694 06/07/2014 bij 21:08 #

    Wonderful post,dear!
    Keep in touch xoxo
    antonella:)

  5. oohjules 07/07/2014 bij 17:11 #

    top !
    xx j

  6. Mariëlle 16/07/2014 bij 10:16 #

    Hele gave inspiratie foto’s, daar houd ik wel van :) Ps. ik volg je nu op bloglovin!

  7. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 21:26 #

    Ik zit altijd vol verwondering te kijken naar de afbeeldingen waar haren op de meest mooie manieren zijn ingevlochten. Het enige wat ik me dat afvraag… Hoe moet dat? Ik krijg het namelijk nooit voor elkaar:( x

    • fashionourlove 23/07/2014 bij 22:50 #

      Herkenbaar haha! Ik zoek meestal tutorials op op YouTube of ik vraag mijn zusje om hulp, die is daar namelijk wat handiger in dan ik hahaha.

      • aboutbeautyfashion 23/07/2014 bij 22:58 #

        Haha dat is wel handig! Helaas heb ik geen zusje. Wel een broer, maar daar zullen we t vlechten maar niet aan overlaten haha. X

Geef een reactie

