New in: twee paar schoenen

8 Jul

new in

 

Hi lieve lezeressen,

Afgelopen vrijdag ben ik een aantal schoenenwinkels afgegaan, opzoek naar sandaaltjes. Er was veel sale – en op dit moment nog steeds – dus dat kwam mooi uit. Wat korting is nooit verkeerd, toch?
Vorig jaar was ik ook aardig wat winkels afgegaan, in de hoop leuke sandaaltjes te vinden die goed zaten. Ik heb vrij smalle voeten en daardoor zijn veel schoenen al snel iets te breed voor mij. Vooral bij sandaaltjes en ballerina’s is dit vaak het geval. Vorig jaar heb ik uiteindelijk maar de moed opgegeven en heb ik dan ook geen sandaaltjes weten te scoren.

Gelukkig heb ik afgelopen week wél sandaaltjes gevonden die goed zitten. Voor mijn gevoel zijn er dit jaar ook veel meer leuke sandaaltjes in de winkels dan vorig jaar. Of dat komt omdat ik vorig jaar misschien kieskeuriger was óf er al veel van mijn maat weg was. Dat kan ook nog, haha!

De sandaaltjes waren niet het enige waar ik mee thuis kwam, nee, mevrouw kwam met maar liefst twee paar schoenen thuis. Ik zag best toffe laarsjes, maar had niet bedacht die ook te passen. Voor laarsjes vond ik het nog veel te vroeg en ik ging immers voor sandaaltjes. Toen mijn moeder zei dat zij de laarsjes ook mooi vond, heb ik ze toch gepast en ik vond ze onwijs leuk. Daarbij lopen ze ook nog heerlijk!

IMG_7275IMG_7260IMG_7252

Hobb’s €34,99
De sandaaltjes! Ik vind ze leuk en ze sluiten goed bij mijn voeten aan. Niet helemaal perfect, maar ik vind dat ze goed genoeg zitten. Op de sandaaltjes was 5 euro korting, dus eerst waren ze €40,00. Ze zijn te vinden bij Nelson.

IMG_7201IMG_7210

SPM €65,00
De laarsjes kocht ik bij Groen en zijn van het merk SPM. SPM is naar mijn mening een vrij prijzig merk. Ik moet zeggen dat ik het de schoenen helemaal waard vind. Ik heb vorig jaar ook laarsjes van SPM gehad en die lopen heel erg fijn. De schoenen zijn echt van goede kwaliteit. Nu had ik natuurlijk het geluk dat deze schoenen in de uitverkoop waren. Ik geloof dat ze normaal zo’n €110,00 kosten, maar ik had ze voor €65,00. Dat is nogal een verschil!
De laarsjes kan ik lang door dragen. De verkoper zei dat hij ze zelfs leuk vond staan onder het shortje dat ik aan had, daar was ik het ook wel mee eens. Dus wie weet draag ik de laarsjes deze zomer al! Ach, dat kan sowieso wel met de zomer in Nederland. Zulk lekker weer! *kucht*

Als je geïnteresseerd bent, kun je de sandaaltjes hier vinden.  De laarsjes kon ik helaas even niet zo snel vinden op het internet.

Wat voor schoenen draag jij het liefst in de zomer?

Liefs,
Lisanne xo

11 Reacties to “New in: twee paar schoenen”

  1. Eva V. 10/07/2014 bij 10:53 #

    Oeeh ik vind ze allebei erg mooi!

  2. Sylvana 13/07/2014 bij 15:34 #

    Ik vind ze allebei heel erg mooi! Mooi kleurtje ook :).

  3. antonella_7694 13/07/2014 bij 15:57 #

    Lovely post!:)Pictures are amazing!
    Keep in touch xoxo
    Antonella

  4. Lobke 13/07/2014 bij 16:28 #

    Wauw, ik vind ze echt heel erg leuk! Liefs, Xx

  5. Chahrazad 13/07/2014 bij 17:33 #

    Leuke enkellaarzen!

  6. oumfeerozah 15/07/2014 bij 08:57 #

    Stoere boots zeg!

  7. Svenja 15/07/2014 bij 12:59 #

    Wauw, twee hele mooie nieuwe aankopen! De sandaaltjes zijn mijn favoriet <3

  8. Mariëlle 16/07/2014 bij 10:17 #

    Leuk! Vooral de boots vind ik super leuk :)

  9. Renee 17/07/2014 bij 18:05 #

    wat een prachtige schoenen!

  10. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 21:24 #

    Beide erg leuk. De slippers zijn lekker zomers (offcourse) en door de vele bandjes en de kleur passen ze denk ik bij veel verschillende outfits! De boots zien er gewoon hartstikke stoer uit wat mij erg aanspreekt. x

  11. nicolish 28/07/2014 bij 12:08 #

    Echt hele mooie schoenen. Ik zou ze allebei zelf ook wel dragen!

Geef een reactie

