Bikini sale favorieten

15 Jul

Hi lieve lezeressen,

In alle (web)winkels is er op dit moment volop sale en wat doe ik dan? Koopjes kijken natuurlijk! Haha! Nee, ik houd ervan om even lekker tussen de sale te snuffelen. Ook als ik helemaal niets nodig heb, wat ook nu het geval is. Aangezien het deze week lekker weer belooft te worden – daar merk ik op het moment dat ik dit typ helaas nog niks van. Er is geen zon te zien en het begint nu zelfs een beetje te regenen. – heb ik een aantal bikini’s op een rijtje gezet. Dit zijn mijn persoonlijke favorieten uit de sale!

Er zijn nu héél veel bikini’s in de uitverkoop. Ik heb acht favorieten uitgekozen. Dus als je nog een bikini kan gebruiken, sla je slag!

bikini´s sale hunkemöller zwart

Hunkemöller
Links: triangel top en broekje. Van €34,98 voor €21,00. // Rechts: bandeau top en broekje. Van €37,98 voor €21,50.

bikini´s sale hunkemöller

Hunkemöller
Links: bandeau top en broekje. Van €44,98 voor €26,00. // Rechts: triangel top en broekje. Van €26,98 voor €19,50.

bikini´s sale h&m en boohoo
H&M en Boohoo
Links: bandeau top en tanga. Van €24,90 voor €13,00. // Rechts: cut out bikini. Van €24,00 voor €16,00.

Normaal geproken houd ik niet zo van slangenprints, maar de bikini van Boohoo vind ik toch wel erg leuk. De kleuren doen het hem!

bikini´s sale boohoo
Boohoo
Links: balconette bikini. Van €28,00 voor €20,00. // Rechts: bandeau bikini. Van €24,00 voor €12,00

Ik merk dat veel van de bikini’s die ik heb uitgekozen zwart zijn, alhoewel ik gekleurde bikini’s ook onwijs leuk vind. Ik vind zwarte bikini’s eigenlijk altijd wel mooi en ik denk dat ze iedereen goed staan. Ik vind de printjes op de zwarte bikini’s ook heel tof.

Met die bikini’s zit het wel goed, nu alleen nog hopen dat het mooi weer wordt. Inmiddels is hier de zon trouwens weer gaan schijnen, yay!

Welke van de bovenstaande bikini’s vind jij het leukst?

Liefs,
Lisanne xo

11 Reacties to “Bikini sale favorieten”

  1. Taria-ann Verburgt (@frunettte) 15/07/2014 bij 17:10 #

    I’ve recently discovered your blog and I really like it! I’m following you now
    Hope you’ll like mine too!
    XO,
    Taria-ann

  2. alexaslovelyworld 15/07/2014 bij 20:44 #

    wat een leuke bikini’s!

  3. Larissa 15/07/2014 bij 21:20 #

    Mooie bikini’s! Vooral die paarse links onder :-).
    Misschien lijkt het je leuk om mee te doen aan mijn winactie?…
    WIN: €50 shoptegoed voor Winkelstraat.nl; in een giveaway op mijn blog!
    xo.

  4. Sylvana 16/07/2014 bij 21:06 #

    Wat een leuk artikel! Hunkemöller heeft prachtige bikini’s.

  5. Leonie 16/07/2014 bij 21:11 #

    Aaaah die van Boohoo zijn mijn favorieten, zo leuk!

  6. Liese 19/07/2014 bij 22:03 #

    Die zwart met witte print van Boohoo is mijn favoriet! Ik vond bij de New Look ook heel veel leuke bikinis dit jaar :)

  7. Eline 20/07/2014 bij 15:38 #

    Leuk artikel, zitten mooie bikini’s tussen!

  8. dramaqueen9222 21/07/2014 bij 18:45 #

    Ik vind vooral die zwarte met franjes leuk! Het is dat ik al zo veel bikini’s heb haha.. X

  9. Teddy 22/07/2014 bij 14:22 #

    Wat een leuke bikini’s! Vooral die met balconette met paars en blauw vind ik heel gaaf

  10. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 21:23 #

    Ik vind de vierde bikini erg leuk. Het patroontje geeft hem een vrolijke uitstraling en het is een model dat veel vrouwen staat en past. Leuk artikel! x

  11. Jill 28/07/2014 bij 16:24 #

    Ah de paarse van Boohoo is erg gaaf!

Geef een reactie

