Update: zomervakantie!

21 Jul

Hi lieve lezeressen,

Vrijdag is voor mij de zomervakantie officieel begonnen. YES! Eigenlijk had ik vorige week ook al een beetje vakantie, want het enige waarvoor ik nog naar school hoefde te komen was mijn rapport en om mijn boeken in te leveren. Ik vond het, nu mijn vakantie officieel begonnen is, een goed moment om jullie wat te vertellen over waar ik mij op dit moment en in de vakantie mee bezig hou. Ik schrijf vrij weinig persoonlijke artikelen, maar dit is immers mijn blog en jullie zijn mijn lezers. Ik denk dat mijn lezers het ook wel leuk vinden om meer over mij te weten te komen en te weten waar ik in het dagelijks leven zowel mee bezig ben. So, let’s get personal!

Ik zal maar gelijk beginnen met hetgeen waar ik nu vooral mee bezig ben. Ik heb een vakantiebaantje! Ik werk bij een callcenter. Misschien niet het eerste waar je aan denkt bij een vakantiebaan, maar dat vind ik juist wel leuk. Dit is mijn eerste ´echte´ baantje. Ik verdiende wel eens wat geld bij met oppassen, maar dat was het. Nu ik 16 ben, wilde ik graag een echt baantje. Zaterdag ben ik begonnen. Ik mocht eerst naar wat gesprekken luisteren en daarna mocht ik zelf aan de slag. Best een beetje spannend voor de eerste keer, want iedereen reageert natuurlijk anders op zo een telefoontje. Bij de eerste paar gesprekken wist ik soms nog niet helemaal hoe iets werkte of wat ik op een vraag van de klant moest antwoorden, maar ik denk dat dat steeds beter gaat. Ik denk dat het voeren van de gesprekken mij op den duur steeds makkelijker afgaat, want ik moet in principe steeds weer hetzelfde zeggen.

Op zaterdag is het erg rustig bij het callcenter en ik was dan ook maar aan het werk met vier collega´s. Alleen met hen heb ik nog maar kennis gemaakt. Op maandag schijnt het drukker te zijn, dus ik hoop vanmiddag weer leuke collega´s te leren kennen. Ook hoop ik dat er andere vakantiekrachten aan het werk zijn. Er zijn tien vakantiekrachten van ongeveer mijn leeftijd aangenomen, waaronder ik, maar ik heb er nog geen van ontmoet. Het lijkt me leuk om hen ook te leren kennen.
update vakantie
Even twee snelle foto’s met mijn webcam. Blij want ik ben aangenomen en HET IS VAKANTIE!

Naast mijn vakantiewerk geniet ik natuurlijk ook gewoon van de vakantie en het weer. Geloof me, van het weer genieten heb ik vorige week al véél gedaan. Ik ga veel leuke dingen doen met vriend(inn)en. Daarnaast wil ik lekker bezig zijn met mijn blog. En last but not least: ik ga op vakantie naar Frankrijk! Daar kijk ik ontzettend naar uit.

Nu sluit ik deze blogpost af, over een uurtje ben ik namelijk weer aan het werk. Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag is!

Heb jij vakantiewerk? En ga jij op vakantie? Zo ja, waarheen?

Liefs,
Lisanne xo

12 Reacties to “Update: zomervakantie!”

  1. Hillene 21/07/2014 bij 13:42 #

    Leuk! Bij een callcenter werken lijkt mij ook een leuk baantje, helaas ben ik nog geen 16 (bijnaa), dus dat ga ik volgend jaar in de vakantie doen denk ik. Fijne vakantie verder (:

    • fashionourlove 21/07/2014 bij 17:10 #

      Het is zeker leuk! Je hebt altijd wel mensen die geïrriteerd of boos reageren, maar je kunt echt leuke gesprekken hebben. Dankjewel en hetzelfde!

  2. edwin 21/07/2014 bij 17:22 #

    Hoi Lisanne ! Leuke foto’s! Groet Edwin.

  3. Fabianne 22/07/2014 bij 07:00 #

    Gefeliciteerd met je vakantiebaantje! Komt vast helemaal goed :). En wat ben je al lekker bruin zeg, wow!

  4. Liesbeth 22/07/2014 bij 08:43 #

    Heerlijk hè vakantie?! ;-) Ik had me ook aangemeld voor vakantiewerk maar ik heb nog niks ervan gehoord. Lijkt me trouwens erg leuk, bij zo’n callcenter werken!

    xo Liesbeth

  5. creativesistersblog 22/07/2014 bij 09:38 #

    Ik heb geen vakantiewerk maar ik ga wel een citytrip doen in Barcelona! Heb er heel erg veel zin in! :-)

  6. aboutbeautyfashion 22/07/2014 bij 20:22 #

    Mooie foto’s. Ik werk in mijn vakanties en in het weekend bij de Bruna en de Toys2play hier in het dorp waar ik woon. Ik ben al op vakantie geweest naar Kos zoals je al weet, en misschien ga ik met mijn vriend nog een paar daagjes mijn ouders opzoeken in Zeeland wanneer zij daar op vakantie zijn. Fijne vakantie x

  7. Anne Solveig 25/07/2014 bij 06:20 #

    Oeh, leuk! Geniet van je vakantie en succes met je werk!

  8. Emily 27/07/2014 bij 12:19 #

    Geniet van je vakantie! Jammer van vakantietaak, ik had het ook vorig jaar. Nu ben heb ik er gelukkig geen, hoewel ik er wel voor vreesde. Liefs!

Geef een reactie

