WeHeartIt Favorites #24

28 Jul

Hi lieve lezeressen,

Ik vond dat het wel weer tijd werd voor een inspiratie artikel, dus bij deze deel ik mijn favoriete plaatjes van de afgelopen tijd die ik ben tegengekomen op We Heart It. Dit keer zijn er weer vooral veel zomerse foto´s en kleurtjes natuurlijk!

Wat betreft mijn vakantiebaantje trouwens, dat bevalt me goed. Ik werk vijf dagen in de week, maar dat zijn geen hele dagen. Alleen op dinsdag werk ik ´s ochtends én ´s middags, maar op maandag werk ik bijvoorbeeld alleen in de middag en woensdag juist weer alleen ´s ochtends. Ik heb een hele hoop leuke collega´s , dus dat is helemaal gezellig. Ondanks dat dit helemaal niet bij dit artikel past, wilde ik het toch even vermelden. Leek me leuk voor de lezers die mijn vorige artikel hebben gelezen. Maar goed, ik wil nu niet verder afdwalen, dus laten we opgaan naar de foto´s!

weheartit24_blouse groen
De kleur van deze blouse vind ik ontzettend mooi. Leuk dat de ketting ook deels onder het kraagje valt.
weheartit24_maxi dress
Wauw, deze maxi skirt vind ik prachtig. Mooie kleur en vrij simpel, maar leuk gecombineerd!
weheartit24_offshoulder
Ik ga off shoulder tops steeds leuker vinden. Zo ook deze met kant vind ik erg mooi.
weheartit24_schoenen
Ik ben helemaal niet zo een enorme fan van dit model schoenen, maar ik vind deze toch wel mooi met die goudkleurige steentjes.
weheartit24_rozeblouse
Love de kleur van dit bloesje! <3
weheartit24_casual outfit
Mooie casual outfit. Hou ik van.
weheartit24_armcandy
Armcandy! Ik vind het prachtig. Ik heb zelf niet echt veel armbandje, al zeg ik het zelf, maar vind het toch tof verschillende sieraden om mijn arm te combineren.
weheartit24_vans bloemenprint
Ah, ik vind deze Vans ontzettend leuk! Het detail op de zijkant van de zool vind ik zo gaaf bedacht haha.
weheartit24_nikes
Deze Nikes vind ik geweldig. Dit model vind ik sowieso mooi, maar de kleuren maken het helemaal awesome.
weheartit24_jurkje
Dit jurkje vind ik heel mooi. Jammer dat hij nogal aan de korte kant is. Als het jurkje wat langer was geweest en ik had hem in de winkel zien hangen, had ik hem zeker meegenomen!

Ha, de laatste foto herinnert mij eraan dat ik nog twee jurkjes ongedragen in de kast heb liggen. Die moet ik maar eens snel gaan dragen! Om eerlijk te zijn draag ik zelden jurkjes, maar de zomer vind ik wel het ‘jurkjesseizoen’. Ik vind jurkjes nooit zo comfortabel zitten, maar ze zijn zo leuk en vrouwelijk. In de zomer haal ik mijn jurkjes toch vaker uit de kast!

Draag jij vaak jurkjes? En zo ja, draag jij ze ook het meest in de zomer of verschilt dat bij jou niet zo per seizoen?

Liefs,
Lisanne xo

3 Reacties to “WeHeartIt Favorites #24”

  1. Emily 29/07/2014 bij 15:46 #

    Leuke inspiratie!

  2. ingewm 29/07/2014 bij 18:03 #

    Leuke inspiratie, vooral dat laatste jurkje vind ik heel gaaf! En die sneakers..
    Leuke blog heb je! XO

  3. iliveformydreams.com 03/08/2014 bij 18:54 #

    Erg leuke favoriete. Mooie inspiratie!

Geef een reactie

