Latest buys #5

4 Aug

latest buys

Hi lieve lezeressen,

De laatste keer dat ik wat aankoopjes met jullie deelde is alweer even geleden. Dat wilde ik nu weer eens doen. Dus bij deze laat ik een paar items zien die ik pas geleden heb gekocht!

Vorige week ging ik met mijn zusje en moeder naar Dordrecht om daar wat te winkelen. Ik wilde alleen wat items kopen die ik echt al lang wilde en ik heb me dan ook goed ingehouden wat winkelen betreft, haha. Ik kocht uiteindelijk een broek en een kimono.

latest buys_strikjes broek

La Chica €20,00
Eindelijk! Ik heb de broek gevonden die ik al ontzettend lang wilde. Ik schreef er al over in mijn eerste WeHeartIt Favorites. Dat is inmiddels al bijna twee jaar geleden (omg!). Toen was de broek alleen nog maar via eBay te krijgen, maar ik bestel eigenlijk nooit wat via eBay, dus daar is nooit wat van gekomen. Een paar weken geleden zag ik de broek al in een winkel, maar toen had ik geen tijd om even naar binnen te gaan. Ik ben zo blij dat ik hem nu toch weer tegen ben gekomen!

latest buys_kanten kimono
La Chica €12,00
Ineens waren ze er: kimono’s. Tja, toen wilde ik er ook een. Deze kanten kimono is gemakkelijk te combineren. Vind ik fijn! De broek en de kimono komen trouwens uit een klein winkeltje, La Chica, wat in Dordrecht zit. Voor mij was het niet heel bekend, daarom heb ik net even gegoogeld en ik kwam uit op de Facebookpagina van La Chica waar staat dat zij 13 vestigingen in Nederland hebben. Wellicht zit er ook eentje bij jou in de buurt!

latest buys_tas esprit

Esprit €35,00
Dezelfde week kocht ik ook een nieuwe tas. Deze is van Esprit en kocht ik bij Duifhuizen. Normaal betaal je er zeventig euro voor, maar nu was hij voor de helft van de prijs. Ik heb na de zomer eigenlijk een nieuwe tas voor school nodig en ik hoopte dat deze daar misschien geschikt voor was. Ik denk dat hij hiervoor helaas toch wat te klein is, maar op dagen dat ik weinig lesuren heb kan ik hem vast wel goed gebruiken! Ik houd echt van de kleur van de tas en de ritsen hebben een rosé gouden kleur, wat ik erg mooi vind. De tas heeft ook een schouderriem, dat is altijd handig. Je kunt de tas hier vinden in de webwinkel van Esprit. (Let op: bij Esprit betaal je er gewoon nog de originele prijs voor!)

Zo, dat was het alweer. Ik denk dat ik nu mijn centjes maar vast ga sparen voor herfstkleding, want ik denk dat dat binnen no time weer in de winkels hangt!

Heb jij de afgelopen tijd nog leuke aankopen gedaan?

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “Latest buys #5”

  1. Manon 04/08/2014 bij 08:17 #

    Wat een leuke kimono! :)

  2. Laura 04/08/2014 bij 12:14 #

    Oh die kimono is echt geweldig! Die wil ik ook!! :)

  3. Natiza 06/08/2014 bij 14:36 #

    Ik vind die broek echt zooo gaaf! Maar ik had op de mark aan gepast en het staat me ook echt totaal niet haha

  4. Diamond 06/08/2014 bij 19:44 #

    In welke winkel had je die broek met strikjes gekocht dan?! ;O ♥_♥

Geef een reactie

