Outfit: peplum & cut outs

11 Aug

Hi lieve lezeressen,

Ik heb eindelijk weer een outfitje voor jullie! Oké, stiekem zijn de foto´s al even terug geschoten, maar nu pas zet ik ze online. Als je mij wat langer volgt, dan weet je vast wel dat ik graag vrij simpele outfits draag. Ook dit is er weer zo een.

Ik draag mijn peplum top, want daar had ik zin in. Om de outfit een tikkie stoerder te maken, combineerde ik mijn cut out laarsjes hierbij. Verder droeg ik een simpel spijkershortje en om het af te maken droeg ik een ketting en zonnebril die beide goudkleurige details bevatten.

peplum & cut outs 1peplum & cut outs 2peplum & cut outs 3peplum & cut outs 4peplum & cut outs 5peplum & cut outs 6
Top – Vero Moda // Shorts – Simply Chic // Schoenen – Shoeby // Zonnebril – ALE-HOP // Ketting – Primark

Houd jij van peplum? En wat vind je van items met cut outs?

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “Outfit: peplum & cut outs”

  1. ARTisWonderful 11/08/2014 bij 15:30 #

    It’s a very nice style. I like this shirt and the necklace is great and fashionable. :)

  2. chic2anna 13/08/2014 bij 16:17 #

    I love peplum !!!!!!!!!!!!!! Het zijn altijd zo’ke mooie shirtjes met peplum en het leuke is dat peplum elke outfit ontzettend cute maakt !!! I love it

  3. Luuke 18/08/2014 bij 10:01 #

    Wauw, super mooie look! Ik hou van peplum tops en die schoenen zijn zooo gaaf :)

  4. Kikki 18/08/2014 bij 20:36 #

    Hele leuke outfit! Je pemplum top is echt leuk! En je schoenen ook, haha!

  5. Jill 24/08/2014 bij 14:12 #

    Ahh wat een mooi topje! Ik heb zelf ook cut out boots, super leuk:)

  6. Kajsa 28/08/2014 bij 21:30 #

    like your shoes!

Geef een reactie

