Terug van weggeweest!

18 Aug

Hi lieve lezeressen,

Zaterdag ben ik teruggekomen van vakantie. Ik ben tweeënhalve week naar Frankrijk geweest. Jullie hebben hier waarschijnlijk niets van gemerkt, want ik had namelijk twee artikels ingepland die online kwamen toen ik op vakantie was. Mijn ouders, zusje en ik zijn samen met vrienden naar de Dordogne geweest. We verbleven hier in het plaatsje Lanzac op een vakantiepark in een bungalow voor acht personen. We hebben het er erg naar ons zin gehad. Het weer was goed, alleen de laatste week werd het helaas wat minder. Toen waren er nogal eens regenbuien en was het een aantal graden kouder dan de week daarvoor.

Op de heenweg – weg gingen met de auto – heb ik met mijn ouders en zusje overnacht in een hotelletje in Troyes. Dit is een stadje in het noordoosten van Frankrijk. Hiervan wil ik binnenkort nog foto’s met jullie delen. Vond dit namelijk een hele leuke stad.

Hier volgen nog een paar kiekjes van mijn vakantie in de Dordogne. De foto’s staan in willekeurige volgorde.
IMG_7938
IMG_7838
Twee uitzichtfoto’s.
IMG_7889
Marktjes bezoeken! Wat waren die er véél.
IMG_7904
Slush puppy kon je haast overal kopen. Hoe leuk ziet dit eruit?
IMG_8056
Foto op het park waar we verbleven. IMG_8142

Je kan goed kanoën op de Dordogne. Zelf hebben we het ook een middagje gedaan, leuk!
IMG_8199
Kastelen bezoeken doen we eigenlijk bijna altijd als we op vakantie zijn.
IMG_8180
Deze druivenstruik vond ik fotogeniek en ook wel typisch Frans.

Vandaag start voor mij het ‘gewone leven’ weer. Vanmiddag ga ik weer aan het werk voor mijn vakantiebaan. Het kan helaas niet altijd feest zijn!

Ben jij ook op vakantie geweest? Zo ja, waarheen?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “Terug van weggeweest!”

  1. Daniëlle 18/08/2014 bij 11:55 #

    Wat een prachtige foto’s! Ik ben vorig jaar ook in de Dordogne geweest. Heel toevallig op de zelfde plekken als jou. De Dordogne is een mooie omgeving he? Ik heb er een top vakantie gehad. Hopelijk jij ook!
    Ook ben ik dit jaar naar Frankrijk geweest. Dicht bij Saint Tropez. Ken je dat? Nog een fijne vakantie ♥

    • fashionourlove 18/08/2014 bij 17:03 #

      Leuke en lieve reactie, dankjewel Daniëlle! De Dordogne is zeker mooi. Ik heb het er ook top gehad. Toevallig ben ik vier jaar geleden in Saint Tropez geweest, leuk!

  2. Sylvana 18/08/2014 bij 18:52 #

    Welkom terug! Wat een prachtige foto’s :)!

  3. Luuke 20/08/2014 bij 19:54 #

    Weer terug in ons oh zo vertrouwde kikkerlandje, welkom :) Ik vind dat je een paar hele mooie foto’s hebt gemaakt, vooral de druiven! Ik ben naar Wassenaar geweest, dat was ook erg leuk!

    Ik heb je genomineerd voor de sunshine blogger award! Check mijn blog voor de informatie :)

  4. dramaqueen9222 23/08/2014 bij 23:16 #

    Wauw mooie foto’s! X

  5. Eline 24/08/2014 bij 08:44 #

    Wauw, mooie foto’s! Welkom terug :)

  6. Jolet 24/08/2014 bij 13:20 #

    Die slushpuppy machine moet ook in Nederland komen!

  7. Kajsa 15/09/2014 bij 09:31 #

    beautiful photos!

Geef een reactie

