Tip: sieraden sale bij V&D

25 Aug

J-Club sieraden V&D sale

Hi lieve lezeressen,

Vrijdag was ik in de stad en daar ging ik onder andere naar V&D. Altijd als ik bij de V&D ben, moet ik gewoon even bij de sieraden kijken. Ze hebben daar altijd zo veel leuks! Ik kon mijn geluk niet op toen ik zag dat er sale was. Van J-Club was er een hele goede sale. Alle sieraden van J-Club met een rood stickertje waren afgeprijsd, en geloof me, dat waren er véél. De kettingen met een rood stickertje kostten nu €3,00, de armbanden €2,00 en de oorbellen €1,00 (!).

Ik ging uiteraard niet met lege handen naar huis. Ik kocht een ketting en twee paar oorbellen. Omdat ik dit zo een goede sale actie vind, vond ik dit even het delen waard. Hier volgen nog een paar foto’s van de sieraden die ik heb gekocht.
J-Club sieraden V&DJ-Club sieraden V&D kettingJ-Club sieraden V&D oorbellen
Dus even in het kort: als je binnenkort nog bij de V&D komt, kijk zeker ook bij de sieraden en grijp je kans! Ik was trouwens bij de V&D in Dordrecht, maar ik denk dat in andere filialen sieraden van J-Club ook wel zijn afgeprijsd. Ik kon er helaas geen informatie over vinden op internet, dus ik weet ook niet tot wanneer en vanaf wanneer deze sale loopt, maar ondanks dat wilde ik dit toch aan jullie tippen. Naast de afgeprijsde sieraden van J-Club waren er ook sieraden van andere merken afgeprijsd. Ik weet alleen niet hoeveel daar vanaf ging, dus als je bij de V&D bent moet je dat zelf even bekijken.

Heb jij laatst nog iets in de uitverkoop gekocht?

Liefs,
Lisanne xo

16 Reacties to “Tip: sieraden sale bij V&D”

  1. Lara From The Blog 25/08/2014 bij 12:08 #

    Zoveel korting?! Ik vind vooral de ketting echt prachtig :) X

  2. dramaqueen9222 25/08/2014 bij 14:16 #

    Wauw, vooral mooie oorbellen! X

  3. dresses and daisies 25/08/2014 bij 15:42 #

    Prachtige juwelen! I like! Misschien dat ik er nog eens langs ga bij een tripje Nederland.

    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site. Zou super tof zijn mocht je ook meedoen!

  4. Mariëlle 25/08/2014 bij 17:41 #

    HELE goede tip!!

  5. Kim 25/08/2014 bij 19:01 #

    Dat zijn nog eens prijzen, heel leuk!

  6. Hillene 26/08/2014 bij 09:54 #

    Gave sieraden! Ik heb die actie ook gezien, echt super veel mooie sieraden voor hele leuke prijzen(: Ik heb drie gouden ringen gekocht voor 3 euro, normaal 7 euro ofzo! X

  7. Celine. 26/08/2014 bij 12:30 #

    Die rode ketting lijkt me iets moeilijker te combineren, maar wel supermooi!

  8. youniqueblog 26/08/2014 bij 21:16 #

    Wat een goede tip, zeg! Je hebt ook zulke leuke dingen gescoord ^^

  9. Sandra - More Style Than Fashion 27/08/2014 bij 09:39 #

    Klopt! Ik ga ook altijd even bij de V&D kijken, vaak erg leuke sierraden en niet duur. Vooral in de sale :D
    x Sandra

  10. Minke Maria 28/08/2014 bij 11:15 #

    Dat zijn nog eens koopjes! En super leuke sieraden ook nog.

  11. Sylvana 28/08/2014 bij 12:32 #

    Hele goede tip, wat een mooie aanbiedingen! Je hebt super leuke items gescoord :).

  12. artisticstateofmind 28/08/2014 bij 15:34 #

    Die ketting wauw! Helaas zit de v&d 20 km verderop en kom ik daar niet zovaak!

  13. Vanessa 29/08/2014 bij 20:30 #

    Mooie sieraden. Leuk dat je zoveel korting had!

  14. Christina Chan 30/08/2014 bij 07:27 #

    Such a cute jewelry box! xx

    reallyliteral.blogspot.com

  15. Felicia Rodrigues dos Santos 30/08/2014 bij 18:00 #

    Ziet er heel leuk uit! Bedankt voor de tip :)

  16. Laura - Sunlight Dream 30/08/2014 bij 18:36 #

    Wow wat een korting! Morgen snel even kijken of er nog wat ligt :D

Geef een reactie

