WeHeartIt Favorites #25

30 Aug

Hi lieve lezeressen,

Vandaag is alweer de een-na-laatste dag van augustus. Dat betekent dat ook mijn zomervakantie alweer bijna ten einde is, maar ook wordt het weer tijd voor mijn maandelijkse inspiratie artikel. Gek genoeg heb ik deze maand niet zo veel tijd op WeHeartIt doorgebracht. Desondanks heb ik wel weer een aantal toffe foto´s verzameld, die ik graag met jullie deel. Kijk je mee?
weheartit_25 blauwe jeans
Eerst twijfelde ik of ik deze foto in dit artikel wilde zetten, maar waarom ook eigenlijk niet? Want een blauwe jeans met een witte top is altijd goed!
weheartit_25 pop of colour
Ik houd van outfits die geheel zwart-wit zijn, maar ik vind het ook mooi als er juist wat kleur wordt toegevoegd zoals hier. Het rood zorgt voor een mooie pop of colour.
weheartit_25 all black outfit
En all black outfits vind ik ook mooi.
weheartit_25 rokje met print
Dit rokje met print vind ik ontzettend leuk!
weheartit_25 casual en clutch
De clutch hierboven vind ik super schattig. De rest van de outfit lijkt lekker casual gehouden. Like!
weheartit_25 sieraden
Wauw, ik vind deze sieraden erg bijzonder en onwijs gaaf.
weheartit_25 playsuit en armbanden
Dan nog maar gelijk een foto met wat bijzonderdere sieraden er achteraan! Ik heb geen idee hoe je zo een armband noemt die hoger om de arm zit, maar ik vind het in ieder geval mooi. De playsuit is ook tof!
weheartit_25 herfst outfit
Ah, door dit soort outfits krijg ik toch best zin in de herfst! Alleen de sneeuw op de achtergrond wil ik graag even negeren. De sneeuw mag nog wel even op zich laten wachten.
weheartit_25 zwarte broek en spijkerblouse
Ik vind de zwart broek erg mooi. Hij wordt hier simpel, maar leuk gecombineerd met de spijkerblouse.
weheartit_25 witte shorts
Ik sluit af met een zomers plaatje, want HALLO het is nog zomer en daar moeten we nog even van genieten voordat het over is.

Wellicht heb je opgemerkt dat de bovenstaande outfits aardig verschillen wat seizoen betreft. Dit heb ik met opzet gedaan, aangezien het weer op dit moment nogal wisselvallig is. Dan kan het wel eens lastig zijn te bedenken wat je aan moet trekken. Persoonlijk denk ik van ‘Hallo, het is nog zomer. Ik trek gewoon mijn zomerkleding aan en ik neem wel een jasje mee, mocht het weer tegenvallen.’ Maar misschien denk jij daar anders over en trek jij maar al te graag je herfstkleding al uit de kast met wat minder goed weer. Ik hoop in ieder geval dat je door middel van deze post wat inspiratie op hebt kunnen doen!

Hoe kleed jij je het liefst met wisselvallig weer rond deze tijd van het jaar?

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “WeHeartIt Favorites #25”

  1. La Lulu Fashion 31/08/2014 bij 07:37 #

    I love the all black outfit! Ik kleed me op me eigen manier maar zou het niey zo 1 2 3 kunnen omschrijven… Liefs

  2. Lisa 31/08/2014 bij 07:50 #

    Geef mij maar lange vesten, t-shirts, een los rokje met print en mijn boots. ;) Alhoewel deze kleding ook heel erg mooi is! :)

  3. chic2anna 31/08/2014 bij 17:21 #

    Hey, hierbij nomineer ik je voor de Sunshine blogger award voor meer informatie kijk je op mijn blog
    Kisses Anastasia

  4. lalalautje 31/08/2014 bij 19:19 #

    Ik heb weer genoeg inspiratie :)

Geef een reactie

