Herfst- en winterjassen

15 Sep

Hi lieve lezeressen,

We zullen er toch echt aan moeten geloven. De zomer loopt alweer bijna ten einde en dat betekent dat het tijd wordt om naar herfst- en winterjassen te kijken! Hoe jammer ik het ook vind dat de temperaturen weer lager worden, ik vind het ook erg leuk om een nieuwe jas uit te zoeken voor het najaar.

Ik heb al verschillende mooie jassen gezien en deel deze maar al te graag met jullie. Daarom heb ik een collage gemaakt met zeven jassen voor de herfst en winter. De jassen komen van Vero Moda, CoolCat en ComegetFashion. Ik moet zeggen dat CoolCat me erg heeft verbaast met haar jassen. Ik heb daar een aantal hele mooie exemplaren gespot! Je kunt op de nummers onder de collage klikken om naar de jassen in de webwinkel te gaan.

jassen herfst en winter

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7

Qua jassen voor het najaar is er op dit moment ontzettend veel keuze en zoals je kunt zien zijn de jassen die ik deel in verschillende stijlen. De jas rechts bovenin de collage is mijn favoriet. Ik ben al langs een CoolCat filiaal geweest om te kijken of ze hem daar hadden – jassen koop ik liever in het ‘echt’ dan online. Ik vind het fijn om even wat verschillende exemplaren te kunnen passen en dan de jas te kunnen kiezen die ik het best bij mijzelf vind passen. – maar helaas zouden ze hem daar niet krijgen. Daarvoor moest ik naar een groter filiaal. Ach, dat maakt ook niet uit. Het heeft geen haast en ik ben er ook nog niet helemaal uit welke jas ik nu echt wil voor dit najaar, maar wie weet loop ik over een paar maanden toch in deze jas haha!

Heb jij al een leuke herfst- of winterjas op het oog?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “Herfst- en winterjassen”

  1. Hillene 15/09/2014 bij 08:26 #

    Leuke jassen! Ik vind die ‘oversized’ jassentrend echt gaaf, ik weet alleen niet of ze me staan (:

  2. Rowan - RebelliousyetRomantic 15/09/2014 bij 10:32 #

    Ah, 1 en 7 vind ik echt prachtig. Mooie inspiratie. :)

  3. Luuke 15/09/2014 bij 18:40 #

    Leuke jassen! Ik wil zo’n jas als nummer 4, maar 2 vind ik ook leuk

  4. Nadia 15/09/2014 bij 22:03 #

    No. 5 is really cool!

  5. Thebeautydelivery 17/09/2014 bij 21:28 #

    Leuk hoor! Ik heb er eentje van de Only gekocht vorige week, hopelijk hoeven we hem nog niet te gebruiken :D

  6. giientjeee 26/09/2014 bij 22:33 #

    Ik vind nummer 1 en 3 erg mooi!

  7. fashionbyelin.se 27/09/2014 bij 11:21 #

    awesome!!

  8. artisticstateofmind 27/09/2014 bij 19:33 #

    1, 6 & 7 vind ik leeeuk!

Geef een reactie

