WeHeartIt Favorites #26

1 Okt

Hi lieve lezeressen,

Het is de afgelopen tijd nogal rustig geweest op mijn blog (lees: er zijn twee weken lang geen artikelen verschenen). De combinatie van atheneum 5, een bijbaantje en leuke dingen willen doen samen met vrienden en familie vergt toch wel wat tijd. Maar hey, mij hoor je niet klagen, want ik ben juist erg dankbaar voor dit alles. Het is daarom wel zo dat het bloggen er af en toe bij inschiet. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben en ik ga mijn best doen om toch elke week een artikel online te krijgen.

Eigenlijk wilde ik een latest buys artikel online zetten, maar aangezien het alweer 1 oktober is, had er al een inspiratie artikel online moeten staan. Bij deze deel ik dus mijn favoriete foto´s die ik afgelopen maand op We Heart It ben tegengekomen. Een artikel met mijn nieuwste aankoopjes zal later deze week of volgende week verschijnen!

weheartit_26 outfit
Ik begin gelijk met mijn favoriet van alle foto’s. Vind dit een heel leuk outfitje! Het heeft iets stoers, maar is tegelijkertijd ook chique. Precies zoals ik het mooi vind.
weheartit_26 rokje denim
Ahh , dit rokje vind ik mooi. Leuk gecombineerd met de denimblouse – of is het gewoon een jurkje? – en het zwarte jack.
weheartit_26 oorbellen
Hoe leuk zijn deze oorbellen? Ze passen perfect bij de herfst!
weheartit_26 sweater statement ketting
Met een trui en een statement ketting zit je volgens mij helemaal goed dit najaar.
weheartit_26 zwart wit
Met zwart en wit zit je naar mijn mening altijd goed. Mooie print heeft deze broek ook.
weheartit_26 jas en sjaal
Mooie jas en ik vind de tartan sjaal ZO LEUK.
weheartit_26 gilet
We mogen gilets ook in de winter niet vergeten. Staat hartstikke tof op een trui! Draag ze zelf meestal alleen in het voorjaar en vergeet ze vooral in de winter, maar het is eigenlijk zonde om ze de hele winter in de kast te laten verstoffen.
weheartit_26 gilet op blouse
En een gilet staat ook leuk in combinatie met een blouse!
weheartit_26 shorts
Een shortje is nu een beetje fris, maar met een panty eronder gaat het prima!
weheartit_26 jas
Jammer dat hij niet helemaal te zien is, maar volgens mij is dit een prachtige jas! Tof dat de rest van de outfit lekker neutraal is gehouden.

Zo, waren dat niet een aantal fijne inspiratie plaatjes voor de herfst? Ik kom al helemaal in een herfst mood. Terwijl ik dit typ staat er al lekker een geurkaars in mijn kamer te branden. Love it. ♥

Zijn er nog items die jij graag voor deze herfst wilt aanschaffen?

Liefs,
Lisanne xo

Meer (herfst)inspiratie opdoen? Je kunt mij hier vinden op We Heart It.

3 Reacties to “WeHeartIt Favorites #26”

  1. Lara From The Blog 01/10/2014 bij 19:14 #

    Waw, ben helemaal fan van alle foto’s, de outfits zien er inderdaad super uit! Xx

  2. Esther 05/10/2014 bij 11:24 #

    De outfits zijn echt heel erg leuk, vooral de tartan sjaal!

  3. Ismay 05/10/2014 bij 17:17 #

    Oe-la-la! Die outfits!! zo gaaf! Die tartan sjaal, waauuwwiee! Heerlijke inspiratie. Liefs!

Geef een reactie

