Latest buys #6

7 Okt

latest buys primark

 

Hi lieve lezeressen,

Zoals beloofd zou ik deze week mijn laatste aankopen met jullie delen, dus dat doe ik bij deze. Al weer even geleden ging ik met mijn zusje en moeder naar Primark Rotterdam. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo een persoon die met tassen vol de Primark uit komt, eerder het tegenovergestelde. Vaak kom ik maar met één of twee kledingstukken thuis, waar ik overigens wél erg blij mee ben, en nog enkele accessoires of basics. Ook dit keer heb ik niet zo veel gekocht bij Primark, maar over de aankoopjes die ik heb gedaan, ben ik enthousiast en deze deel ik dan ook graag met jullie.

IMG_8378
IMG_8394
Cardigan €15,00
Laat ik maar meteen beginnen met misschien wel mijn beste aankoop. Dit is echt een heerlijk dik vest. Ik heb hem in een grotere maat gekocht dan ik normaal heb, zodat hij lekker oversized is. Super comfy!

IMG_8397
IMG_8416
Blouse €9,00

De kleur komt niet helemaal goed over op de foto, maar dit is een kobalt blauwe blouse. Oh, en let trouwens niet op de kreukels, die moeten er nog uitgestreken worden. Ik wil wat meer gekleurde blouses in mijn kast en dit vond ik een hele mooie kleur, ook voor het najaar. Een mouwloze blouse kan ik lekker doordragen onder een jasje of vest. De blouse was er nog in veel meer toffe kleuren (tip!).

IMG_8427
Panty’s €4,00 // Plak bh €5,00 // Bh €6,00
IMG_8463
Midi ringen €2,00
IMG_8476
Garnier BB Cream €10,99

Verder kocht ik nog een aantal kleine dingetjes die ik “nodig” had. Over de bh’s van Primark had ik positieve dingen gehoord. En ook de plak bh’s schijnen handig te zijn. De bh die ik kocht, zit inderdaad verrassend goed, en dat voor maar zes euro! De plak bh heb ik nog niet gebruikt, maar die gaat vast en zeker nog van pas komen.
Nu het weer tijd is voor panty´s en legging ´s had ik die ook gelijk meegenomen en de midi ringetjes waren gewoon te leuk om te laten liggen. Als laatst voeg ik nog een beetje beauty aan deze blogpost toe, haha. Ik kocht namelijk nog een BB Cream bij Kruidvat. Deze van Garnier is nu al favoriet! Ik kocht hem trouwens toen er een aanbieding liep van 50% korting op gezicht verzorgingsproducten van Garnier. Altijd mooi meegenomen!

Kom jij vaak bij de Primark? En loop jij dan met tassen vol de winkel uit of ben je ook meer als mij?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “Latest buys #6”

  1. Estrella 09/10/2014 bij 21:16 #

    Leuk! Dat vest lijkt me heerlijk warm en snuggly!

  2. Barbora 11/10/2014 bij 10:07 #

    So many amazing things!! I love the blue blouse

  3. elinetjex 11/10/2014 bij 18:07 #

    oh mooi golfje!

  4. Manon Lifestyle 12/10/2014 bij 18:41 #

    De BBcream is geweldig, sinds ik die heb gebruik ik helemaal geen foundation meer

  5. youniqueblog 12/10/2014 bij 22:41 #

    Die blauwe top is echt heel mooi. En wat een prachtige ringen! Ik ben echt te lang niet meer naar de Primark geweest…*bummer*

  6. Esther 13/10/2014 bij 16:19 #

    Leuke aankopen, vooral het winter vest met kabelpatroon <3

  7. Fleur van Vos 14/10/2014 bij 14:18 #

    Echt leuke aankoop! Ik hou echt van zo’n lekker warm vest!

  8. Sas 18/10/2014 bij 20:08 #

    Leuk dat vest en BB cream is zo fijn<3

Geef een reactie

