WeHeartIt Favorites #27

28 Okt

Hi lieve lezeressen,

Deze maand heb ik weer een aantal mooie plaatjes verzameld. Volgens mij passen ze allemaal wel bij het weer van dit moment, dus ik wil alleen maar zeggen: kijk mee en hopelijk kan je wat inspiratie opdoen voor dit seizoen!

weheartit_27 denim blouse
Deze blouse vind ik tof! De achterkant maakt hem toch iets unieker dan een doorsnee denim blouse.
weheartit_27 matte nagellak zwart
Je zou mij niet snel zwarte nagellak zien dragen, maar ik denk dat deze matte zwarte lak wel erg chic kan staan met goudkleurige armbandjes en ringen.
weheartit_27 comfy vest
Het bovenstaande vest lijkt me heerlijk comfy! Stoer met die rugzak.
weheartit_27 cut out shoulders trui
Behalve de schouders is deze trui vrij basic. Ik vind de cut out shoulders mooi en vrouwelijk.
weheartit_27 classy casual outfit
Lekkere casual outfit. Ik vind het shirtje heel classy.
weheartit_27 casual outfit
Nog een casual outfit. De ketting maakt het geheel af.
weheartit_27 all black outfit
Prachtige all black look. Geweldig met die donkere lipstick ook!weheartit_27 wit truitje en clutch zwart

Het witte truitje lijkt me heel mooi, maar de clutch vind ik ook ontzettend gaaf. Like!
weheartit_27 sweater zwarte jeans
Dit vind ik ook een leuke sweater. Ik kan me niet herinneren dat ik er zo een eerder heb gezien. En een zwarte jeans is natuurlijk altijd goedweheartit_27 classy armcandy.

Deze sieraden staan super classy bij elkaar. Wat een prachtplaatje.

Nu ik de foto´s nog eens allemaal achter elkaar bekijk, valt het me op dat ik er véél heb verzameld met zwarte en witte items. Ik heb zojuist een doel bedacht voor de volgende maand: meer plaatjes met kleur uitzoeken. Dat lijkt me nog een hele uitdaging! Ik ben de laatste tijd veel van het zwart en wit, maar ik vind dat kleur niet mag ontbreken want kleur is leuk.

Hou jij van zwart-witte outfits of draag jij liever kleur?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “WeHeartIt Favorites #27”

  1. Mariëlle 28/10/2014 bij 09:29 #

    Ik keek vroeger elke dag op weheartit maar nu eigenlijk nooit meer. Eigenlijk is dat zonde want het is zo’n geweldige site!

  2. Orryginal 29/10/2014 bij 14:42 #

    Lovely outfit inspirations!

  3. annaxsophie 31/10/2014 bij 19:10 #

    leuke inspiratie! x

  4. beautybloglauracom 01/11/2014 bij 02:23 #

    Dat zijn altijd van die mooie foto’s eh ;) xx

  5. eefje20 01/11/2014 bij 03:27 #

    Mooie plaatjes :) Ik heb eigenlijk alleen maar kleur in mijn kast hangen haha. En zwart voor chique bedoelingen en een beetje wit. Maar op dit soort plaatjes zijn zwart wit outfits gewoon het mooiste vind ik :)

  6. Daniëlle 01/11/2014 bij 10:38 #

    Wow, wat een fijne inspiratie! Leuk hoor ♡

  7. Mira 01/11/2014 bij 10:52 #

    Ik draag zelf vooral zwartwit en als ik kleur draag is het vaak pastel

  8. Anniek 16/11/2014 bij 07:57 #

    Gave plaatjes, leuke stijlen laat je zien! Ik draag zelf in de winter vaak wel wat donkerdere kleuren, maar helemaal zwart/wit ben ik bijna nooit. Ik vind het wel leuk om íets van kleur te dragen. Fijn artikel!

Geef een reactie

