Latest buys #7

10 Nov

latest buys

Hi lieve lezeressen,

Laatst heb ik weer een paar aankopen gedaan die ik maar al te graag met jullie deel. Vandaar vandaag een latest buys artikel! Alle aankopen zijn zwart, wit en grijs gekleurd. Of nee, dat zijn geen kleuren. Ze zijn kleurloos, zeg je dat zo? Ach, je begrijpt in ieder geval wat ik bedoel. Ik hoop dat het niet saai is. Ik ben de laatste tijd nogal van het zwart en wit. Vind het persoonlijk erg mooi en classy. Daarnaast is het ook makkelijk te combineren natuurlijk. Ik vind zwarte en witte basics sowieso een must voor in je kast.

Ik kocht al de kledingstukken in Frankrijk, Lille. Hier ging ik in de herfstvakantie een dag heen met mijn ouders en zusje. Dat vind ik altijd leuk, in het buitenland winkelen en ook een beetje van de stad zien. Het heeft vaak toch een ander sfeertje dan in Nederland en ze hebben er ook andere winkels dan hier.

Ik wil van tevoren vast even mijn excuses aanbieden voor sommige foto’s. Het ging allemaal een beetje moeizaam. Sorry als sommige foto’s onduidelijk/niet zo mooi zijn!

latest buys 1
Pull&Bear €69,99
Laat ik maar meteen beginnen met mijn grootste aankoop, en misschien ook wel hetgeen waar ik het meest blij mee ben: mijn nieuwe winterjas! Ik heb nog mijn winterjas van vorig jaar, een bordeaux rode van H&M, maar aangezien het vorig jaar niet zo een strenge winter was, is deze ook niet zo dik. Geen idee of het dit jaar wel écht koud wordt met de winter, maar voor de zekerheid heb ik nu een wat warmere winterjas. Ik wist al ongeveer wat voor een jas ik wilde, en deze voldeed dan ook aan al mijn eisen. Hij ziet er niet eens zo dik uit, maar hij is echt lekker warm. Liefde voor deze jas. Nu al.
latest buys 2
New Look €14,99
Ik ben helemaal weg van deze sjaal! Vroeger hield ik helemaal niet van sjaals. Ze leken allemaal even lelijk, maar nu zie ik overal en nergens toffe sjaals. Grappig is dat. Ik vind de sjaal vooral mooi staan bij mijn bordeaux rode jas.
latest buys 3
Bershka €24,99
Afgelopen zomer kocht ik een hele fijne witte high waisted jeans bij Pull&Bear en ik hoopte de high waisted jeans nu ook in andere kleuren daar tegen te komen, maar helaas, ze hadden alleen ontzettend veel jeggings. Tot mijn geluk hadden ze bij Bershka wel een hoop high waisted broeken. Daar paste ik er een en deze vind ik ook erg fijn.
latest buys 4
Brandy Melville €15,00
Als laatst kocht ik deze shorts bij Brandy Melville. Shorts?? Ja, kan gewoon nog in de herfst. Met een panty eronder gaat het prima vind ik. Het moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijven, ik wil niet binnen de kortste keren bekend staan als ‘het meisje dat altijd shortjes draagt in de herfst’ haha. Voor af en toe een keer vind ik het leuk.

Volgende keer zullen het denk ik meer kleurrijke items zijn die ik koop. Vooral wat gekleurde sweaters kan ik nog wel gebruiken voor de winter!

Vind jij het ook net zo leuk als mij om te winkelen buiten Nederland? En wat voor een winterjas heb jij?

Liefs,
Lisanne xo

13 Reacties to “Latest buys #7”

  1. Hillene 10/11/2014 bij 10:21 #

    Leuke dingen heb je gekocht! Ik vind shoppen in het buitenland ook leuk, toch net wat specialer (:

  2. BlogbyDenisee 10/11/2014 bij 19:12 #

    Die shorts is geweldig!

  3. Nicole 11/11/2014 bij 14:03 #

    Ik ben helemaal verliefd op het jasje! Shoppen in het buitenland is altijd leuker, omdat het net iets meet speciaal is.

  4. Laura - Dagelijkse hap 11/11/2014 bij 22:55 #

    Heel erg leuk :) ik vind dat shorts met een legging ofzo heus wel kan in de winter ;)

  5. Orryginal 15/11/2014 bij 23:20 #

    Really stylish pictures!

  6. Anniek 16/11/2014 bij 07:54 #

    Ik vind je foto’s helemaal niet verkeerd hoor, ziet er goed uit! Leuke aankoopjes heb je gedaan, ik vind de broek van de Berscka echt onwijs mooi. Ik ontdek je blog trouwens pas net, maar hij ziet er leuk uit! Leuk om ook eens wat van een leeftijdsgenootje te lezen :)

  7. beautybloglauracom 16/11/2014 bij 14:58 #

    leuke aankoopjes! xx

  8. Dionne Knooren 16/11/2014 bij 18:45 #

    Leuke aankopen!

  9. Ilse 19/11/2014 bij 17:20 #

    Die shorts is echt geweldig, verder ook echt leuke aankopen!

  10. Marta 20/11/2014 bij 10:17 #

    Super blog! :)

  11. karinascarlet 21/11/2014 bij 14:04 #

    jaaa je sjaal is echt te gek!

  12. annajirina 22/11/2014 bij 19:34 #

    WAUW die sjaal! Die is echt helemaal mijn smaak <3

Geef een reactie

