WeHeartIt Favorites #28

30 Nov

Hi lieve lezeressen,

Het einde van november is genaderd, wat betekent dat het hoogtijd is om mijn maandelijkse portie inspiratie met jullie te delen. Deze maand heb ik, net zoals alle anderen, weer heerlijk rondgesnuffeld op We Heart It. Fijn tijdverdrijf!

weheartit_28 herfst outfit
Laat ik gewoon maar beginnen met een fijn herfstoutfitje!
weheartit_28 groen jurkje
Dit vind ik een schattig jurkje. Hij ziet er ook best warm uit, fijn voor het najaar.
weheartit_28 casual outfit
Lekker casual, dat is altijd goed.
weheartit_28 hoedje
Hoedjes, ik ben er eigenlijk niet zo van. Maar deze vind ik toch wel cute.
weheartit_28 bordeaux nagellak
Mooie kleur nagellak vind ik dit. Zoiets zou ik nog wel willen voor de winter.
weheartit_28 nagellak
Nog meer mooi gelakte nagels. Op dit moment ben ik helemaal into nagellak. Ik heb van die periodes dat ik er wat minder om geef, maar nu is dat zeker niet het geval.
weheartit_28 haar accessoire
Ik ben weg van haaraccessoires als deze. Heb het nog maar zelden in de winkels gezien. Misschien dat ik binnenkort iets online bestel!
weheartit_28 statement ketting
Ik denk dat ik dit jaar met kerst niet ga voor een heel nieuwe outfit, maar misschien alleen een statement ketting. Zo een ketting doet veel voor je outfit.
weheartit_28 schoenen zwart
Deze schoenen zijn vrij grof, maar dat vind ik juist wel stoer. Het horloge vind ik dan trouwens weer classy. Hou van die combinatie!

Laatst bedacht ik mij dat ik de herfst en winter eigenlijk hele fijne seizoenen vind qua kleding. Ja, ik moet toegeven dat ik me soms ook behoorlijk kan irriteren aan lange mouwen. Vooral bij blouses vind ik dat af en toe niet fijn zitten, maar dikke lange vesten vind ik dan weer héérlijk. Liefde voor comfy sweaters en cardigans! Ik vind het ook leuk dat je veel laagjes over elkaar kunt dragen. Lekker combineren!

Heb jij een favoriet seizoen (qua kleding)?

Liefs,
Lisanne xo

 

weheartit_28 december
Pssst, morgen is het alweer december. Of als je dit leest, ís het wellicht zelfs al december. Woah, wat gaat de tijd snel!

5 Reacties to “WeHeartIt Favorites #28”

  1. Lobke- Lobelle 06/12/2014 bij 01:11 #

    Leuke blog heb je! Ik ben ook helemaal verslaafd aan we heart it! Ik heb ook allemaal collecties met fashion en quotes enzovoort hahaha! Ik ga je morgen even volgen op wehearit aangezien je erg leuke foto’s hebt verzameld!

    Liefs, Lobke
    (ps. Iedere dag een nieuwe plog voor plogmas online! xx)

  2. Apolline 06/12/2014 bij 17:18 #

    Love the camel trench ! Nice inspirations
    Xxo

  3. Anniek 07/12/2014 bij 07:28 #

    Fijne inspiratie zeg, mooie plaatjes heb je uitgekozen! Die nagellakfoto’s doen me er aan denken dat ik ergens in mijn stash nog een matte topcoat heb liggen, vandaag maar eens uitproberen! Liefs Anniek

  4. youniqueblog 20/12/2014 bij 00:40 #

    Hihi, het is zelfs alweer bijna kerst als ik dit lees ;-) Nog steeds superleuk om dit soort inspiratieposts te zien! Ik hou echt van We Heart It!

  5. kelsey 21/12/2014 bij 21:43 #

    wauwwww, ik vind hoedjes altijd super leuke bij anderen maar zelf zou het me echt niet staan ! haha.

Geef een reactie

