Interior inspiration: fotoplanken

21 Dec

Hi lieve lezeressen,

Laten we de dag eens beginnen met wat inspiratie. En dan wel inspiratie voor interieur, want interieur is leuk – of nou ja, ík vind het in ieder geval leuk. Misschien dat jullie daar wel anders over denken haha! Ik denk dat zo ongeveer alle inspiratieartikelen die op mijn blog staan inspiratie voor outfits bevatten, en ik vind dat dat ook eens een keer anders mag wezen.

Vandaag deel ik inspiratie voor fotoplanken met jullie. Voor degenen die niet weten wat ik hiermee bedoel: het zijn van die smalle planken waar vaak fotolijsten of schilderijen op worden gezet. Ze worden ook wel fotorichels genoemd, maar fotoplanken vind ik makkelijker te onthouden en het klinkt lekker plat. Je kunt ze onder andere hier bij IKEA vinden. Zelf heb ik dan ook een fotoplank op mijn kamer, maar zolang hij al aan de muur hangt, zo lang is het al een verzamelplek voor spullen waarvan ik niet weet waar ik ze kwijt moet. Daar moet verandering in komen. Het leek me daarom een goed idee te beginnen met inspiratie opdoen. Ik wilde jullie niet onthouden van de mooie plaatjes die ik ben tegengekomen, dus daarom besloot ik hier een inspiratieartikel over te maken. Ik heb een aantal collages gemaakt van de afbeeldingen. Een aantal foto’s komen van Pinterest of We Heart It, waardoor ik de ware bron van deze foto’s helaas niet heb kunnen achterhalen, maar ik heb mijn best gedaan.

inspiratie fotoplanken IIbronnen: linksmiddenrechts
inspiratie fotoplanken
linksmidden
inspiratie fotoplanken IIII
linksrechtsonder
inspiratie fotoplanken III
bovenonderrechts
inspiratie fotoplanken tara
Ah kijk nou, ik vind die van Tara ook zo gezellig gedecoreerd!

Zo zie je maar dat je met fotoplanken alle kanten op kunt. Als je er alleen foto’s en schilderijen op zet, staat dat vooral heel strak, wat ik mooi vind. Wanneer je er ook andere spulletjes op zet, wordt het allemaal net wat speelser, wat ik persoonlijk zelfs nog net iets leuker vind. En fotoplankjes gebruiken om beauty- of make-upproducten op te zetten kan natuurlijk ook. Lekker multifunctioneel!

Zelf wil ik deze vakantie aan de slag met het decoreren van mijn plank. Ik heb al wat leuke ideeën in gedachten waar ik jullie tegen die tijd van up-to-date zal houden!

Heb jij een fotoplank in je kamer of huis? Zo ja, wat staat er bij jou op?

Liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “Interior inspiration: fotoplanken”

  1. cuteminute 21/12/2014 bij 11:11 #

    Ik vind interieur ook zo leuk!

  2. vidrie 21/12/2014 bij 16:49 #

    Heel leuk om hier inspiratie uit te halen! Ik ga volgend jaar op kamers dus ik ben niets anders meer aan het doen dan interieur foto’s bekijken, haha.

  3. kelsey 21/12/2014 bij 21:39 #

    wauw, super leuk !

  4. marlynnn 21/12/2014 bij 22:27 #

    Hele mooie foto’s!! Ziet er leuk uit allemaal

  5. marianna 23/12/2014 bij 14:58 #

    I love all white everything when it come to decorations!! This is so inspirational!!! Love it!!

    xoxo

Geef een reactie

