WeHeartIt Favorites #29

25 Dec

Hi lieve lezeressen,

Het leek me leuk om de WeHeartIt Favorites van deze maand een beetje in het teken van kerst te zetten. Want hé, ik denk dat vrijwel iedereen van ons momenteel wel met zijn hoofd bij Kerstmis zit, of er zelfs al een tijd langer mee bezig is. Dit artikel zit dan wel erg dicht op kerst (lees: op dit moment is het kerstavond) dus het zal dit keer misschien wat minder ter inspiratie dienen, maar het geeft in ieder geval een fijne kerstsfeer weer. Ook gooi ik er nog een aantal outfits door, waardoor het uiteindelijk meer op een mixje neerkomt. Ik hoop je nog iets meer in een kerstmood te brengen en wellicht doe je nog wat last-minute kerstideeën uit dit artikel op, haha!
weheartit_29 outfit sjaal
Makkelijke outfits met een sjaaltje met print vind ik de laatste tijd erg leuk.
weheartit_29 chocolademelk
Ik hou helemaal niet van chocolademelk, maar ik kan niet anders dan toegeven dat dit er ontzettend smakelijk uitziet.
weheartit_29 winter nagels
Wauw, deze nagels vind ik onwijs leuk. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat!
weheartit_29 nagels
Nog meer mooie nagels. Maar ach, als zo een nail art te hoog gegrepen is doen glitters op de nagels het ook altijd goed. Ik ga zelf niet eens een poging meer doen om van die kunstwerkjes op mijn nagels te maken, dat laat ik wel aan anderen over haha.
weheartit_29 outfit scarf
En nog een sjaaltje!
weheartit_29 outfit sjaaltje
Oké, dit wordt de laatste.
weheartit_29 ringen
Mooie ringetjes. Ik vind ze best winters aandoen.
weheartit_29 gilet
Dit gilet vind ik heel gaaf. Ik moet wel zeggen dat ik het zelf niet zou aantrekken, daar vind ik het te grof voor. Als ze zoiets hadden maar dan subtieler en daardoor draagbaarder, zou ik dat heel leuk vinden. Deze is mooi gecombineerd ook!
weheartit_29 koekjes
Zijn deze koekjes niet super tof?!
weheartit_29 flessen DIY
Deze foto móest ik gewoon even delen. Vind dit een geniale do-it-yourself!weheartit_29 winter snow
En ik sluit af met een mooi plaatje. Ik vind het stiekem wel jammer dat we geen witte kerst hebben.

Ik gok zo dat dit mijn laatste inspiratie artikel van 2014 is, over zo een week zitten we alweer in 2015! Aaah, wat gaat de tijd snel. En nu duik ik mijn bed in, want het is al laat en ik wil morgen uiteraard lekker kerst vieren. Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe!

Liefs,
Lisanne xo

By the way, sorry voor de overload aan inspiratie artikelen de afgelopen tijd! Binnenkort zullen er ook weer andere dan inspiratieartikelen online komen.

3 Reacties to “WeHeartIt Favorites #29”

  1. mcmikky01@gmail.com 26/12/2014 bij 10:18 #

    Adorable photos! You have a new follower on bloglovin ★

  2. Ismay 26/12/2014 bij 20:46 #

    Wat een heerlijke inspiratiefoto’s! Die kerstmannenkoekjes zijn echt tof! en die rendier/rudolfbiertjes dan!! Ge-wel-dig! Liefs

  3. lottevd 06/01/2015 bij 19:22 #

    Ik ben zelf ook helemaal weg van weheartit! Daar kan je zoveel leuke inspiratie uithalen! x

Geef een reactie

