Outfit recap 2014

6 Jan

outfit recap 2014

Hi lieve lezeressen,

Het leek mij leuk om een terugblik op mijn outfits van 2014 te doen. Dus dat doe ik bij deze! Ik heb afgelopen week al vaker recaps gezien op verschillende blogs en het leek mij ook een tof idee om mijn outfits van 2014 op een rijtje te zetten. Onder elke outfit zal ik nog kort mijn mening of een herinnering schrijven typen. De outfits staan op chronologische volgorde.

outfit recap I
Dit was mijn eerste outfitpost van 2014. Ik kan mij nog goed herinneren dat de foto’s mij aardig tegenvielen, wat mede door het weer kwam en doordat ik verwachtte dat de locatie veel beter op de foto’s uit zou komen. Na lang twijfelen zette ik toch wat outfitfoto’s online, en ik heb er geen spijt van. Het zijn dan wel niet de beste, maar het doet me er goed aan herinneren dat niet alles in één keer lukt en dat als je iets graag wilt, je er ook je best voor moet doen en zeker niet moet opgeven.

outfit recap II
Ook tijdens het maken van deze outfitfoto’s stond er veel wind, haha!

outfit recap III
De foto’s van deze outfit werden op mijn vakantie in Spanje gemaakt. Dat weer mis ik op dit moment toch wel een beetje!

outfit recap IV
Nog een outfit waarvan de foto’s in Spanje werden gemaakt. Ik hou heel erg van de combinatie van de pastel kleurtjes.

outfit recap V
En een outfit weer terug in ons eigen landje. Gelukkig wel met de zon! Persoonlijk is dit mijn favoriet.

outfit recap VI
We zijn al aangekomen bij de laatste outfit van 2014. Ik ben dol op het truitje. Fun fact: ik kocht deze in de uitverkoop voor slechts drie euro!

Ja, en dat was het dan. Zes outfits in totaal. Zes. Beetje weinig, vind je niet? Ik vind het in ieder geval niet erg veel voor een heel jaar. Vandaar leek het mij een leuk idee om als uitdaging voor 2015 een doel van 10 outfits voor op de blog te stellen. Ik ga mijn best doen om er dit jaar nog iets beters van te maken. Ik heb er zin in!

Welke outfit is jouw favoriet?

Liefs,
Lisanne xo

P.S. Big thanks to my little sister! Credits voor de foto’s gaan naar mijn zusje. Dankjewel Mariëlle! ♥
P.P.S. Als je alle originele outfitposts nog eens wilt bekijken, klik dan rechts op de categorie ‘outfits’.

10 Reacties to “Outfit recap 2014”

  1. vidrie 07/01/2015 bij 09:18 #

    Heel tof! Ik vind de ena laatste met je cut out boots (waar heb je ze vandaan?) en de laatste erg leuk!

  2. ilovefashionandmore 07/01/2015 bij 18:31 #

    Leuk gedaan! En je cut out boots zijn zoo leuk! X

  3. BlogbyDenisee 07/01/2015 bij 20:28 #

    Super leuk!

  4. Rahma 08/01/2015 bij 15:38 #

    Je hebt echt een hele toffe stijl!

  5. Anke 08/01/2015 bij 16:51 #

    Leuke outfits, precies mijn style! Die broek met die scheuren er in vind ik erg leuk. Xx

  6. cuteminute 08/01/2015 bij 21:51 #

    Ik vind je stijl geweldig!!

  7. Oslofru 12/01/2015 bij 08:24 #

    Nice outfits <3

  8. Sophie Hol 12/01/2015 bij 15:01 #

    All stars kunnen een outfit zo vet maken! Leuke foto’s!

  9. Ellemieke 31/01/2015 bij 00:24 #

    Wauw die broek met scheurtjes vind ik zoooo onwijs leuk!
    X

    Ps: doe je mee aan mijn winactie?

Geef een reactie

