I need your help!

23 Feb

need yo help - enquete

 

Hi lieve lezeressen,

Voor sommigen van jullie is de vakantie nu afgelopen, maar voor mij is de voorjaarsvakantie pas begonnen. Ik moet zeggen dat ik daar echt aan toe was. Als voor jou de vakantie al is afgelopen, hoop ik dat je een hele leuke carnaval hebt gehad – en ook als je dat niet hebt gevierd, hoop ik natuurlijk dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Nu ik weer tijd heb voor mijn blog, leek het me een goed idee de vakantie in te luiden met een korte enquête. Als je een vaste lezer van mijn blog bent, heb je mij vast en zeker vaker over een nieuw lay-out gehoord. Nu heb ik inmiddels wel wat ideetjes, maar ik ben ook erg benieuwd naar de mening van mijn lezeressen, naar wat jullie mooi vinden. Ik heb daarom een korte enquête in elkaar gezet die uit enkel vijf vragen bestaat. Zou jij die voor me willen invullen? Je helpt me daar erg mee.

Vul hier de enquête in.

Alvast bedankt voor het geven van je mening! Vind ik heel leuk om te lezen en ik ga zeker wat met de feedback doen.

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “I need your help!”

  1. marlynnn 23/02/2015 bij 09:25 #

    Gedaan!! X

  2. Hillene 23/02/2015 bij 09:39 #

    Ik heb hem ingevuld! (:

  3. Marieke 23/02/2015 bij 09:55 #

    Ingevuld (:

  4. quinnnny13 23/02/2015 bij 12:08 #

    nice =)

Geef een reactie

