WeHeartIt Favorites #31

9 Mrt

Hi lieve lezeressen,

Het is weer te lang geleden dat ik hier iets online heb gezet. Ik had eigenlijk aan het eind van februari een inspiratie artikel online willen hebben, maar dat is helaas niet gelukt door onder andere de drukte rondom school. Dat vind ik heel jammer, maar dan komt het nu maar online!

Aangezien de lente eraan komt en het de afgelopen paar dagen al mooi weer was, heb ik vooral lente-achtige plaatjes verzameld. Wat betreft kleding is de lente misschien wel mijn favoriete seizoen. De dikke winterjassen kunnen weer de kast in, maar in dit seizoen kan je nog goed laagjes dragen en aan het eind van het seizoen kan je allicht met blote armen naar buiten. En oh, we mogen de mooie pastelkleurtjes niet vergeten! Ja, ik hou ervan.

weheartit_31 casual outfit
Vind dit als allereerste een hele leuke alledaagse outfit. De flannel vind ik tof!
weheartit_31 pastel jacket
Ik vind dit jasje heel mooi. Vooral de kleur. Gaat natuurlijk altijd goed samen met wit, grijs of zwart!
weheartit_31 denim jacket
Spijkerjasjes doen het ook altijd goed in de lente.
weheartit_31 laagjes
Meer spijkerjasjes, en laagjes!
weheartit_31 statement ketting
Zonder sieraden geen WeHeartIt Favorites, haha! Prachtige ketting vind ik dit.
weheartit_31 outfit
Stoere outfit. Vind ik ook leuk.
weheartit_31 prints
Prints vind ik vrij lastig om samen te combineren, maar deze outfit laat zien hoe leuk het kan zijn.
weheartit_31 pastel blauw
De kleur van dit rokje vind ik heel erg mooi.
weheartit_31 pastel polish
Pastelkleurtjes op de nagels, I love it! Bedenk me nu gelijk dat ik mijn nagels vandaag nog in een babyblauwe kleur wilde lakken, maar ben het vergeten. Maakt verder niet uit, morgen weer een dag!
weheartit_31 jewellery
Simpel outfitje. De sieraden doen het hem.

Als ik de foto’s zo nog eens bekijk, vind ik het een mooie selectie. Ik blijf inspiratieartikels leuk vinden!

Ik switch even over naar een ander onderwerp, want ik wil jullie namelijk nog even bedanken voor het invullen van de enquête voor mijn nieuwe lay-out. Sommige resultaten verbaasde mij best wel, dus ik ga er zeker wat aan hebben. Bedankt!

Wat is jou lente musthave?

Liefs,
Lisanne xo

Voor een dagelijkse portie inspiratie volg je mij hier op We Heart It!

4 Reacties to “WeHeartIt Favorites #31”

  1. Mariëlle 09/03/2015 bij 19:20 #

    Ik vind er geen een niet leuk!! Goede smaak heb je :)

  2. Stefanie 12/03/2015 bij 21:40 #

    Ik ben echt fan van het lichtroze deze lente! Mooie spullen! :)
    Liefs

  3. Michèle 20/03/2015 bij 23:57 #

    that look with the denim jacket and the boy bag. LOVE

  4. Jessica Antemyr 21/03/2015 bij 16:06 #

    Really nice pics :)

Geef een reactie

