Outfit: spring is here

23 Mrt

outfit spring is here 1

 

Hi lieve lezeressen,

Vandaag heb ik eindelijk weer eens een outfitartikel! Ik geef toe, de foto´s staan alle een lange tijd op mijn laptop, maar ik had er nog niets meegedaan. De foto´s zijn vorige maand gemaakt. Ook toen al scheen het zonnetjes lekker, alhoewel het nog best koud was buiten.

De meeste foto’s hebben een soort blauwe gloed. Dit kwam doordat we de fotocamera op een verkeerde instelling hadden staan en we kwamen hier pas achter toen we weer thuis waren. Oeps. Ach jammer, bij sommige foto’s vond ik het eigenlijk nog wel wat hebben. Daarom heb ik het maar zo gelaten en de foto´s een klein beetje bewerkt. Hope you don’t mind.


outfit spring is here 2outfit spring is here 3outfit spring is here 4outfit spring is here 5outfit spring is here 6outfit spring is here 7

Top – Jennyfer // Legging – Europe Kids // Vest – Only // Schoenen – Converse // Ketting – van mama

Ik hou echt van het vest. Lekker oversized en super comfy. Ik draag hierbij een legging, deze is vrij dik. Wanneer mensen een legging als ´broek´ dragen, vind ik dat negen van de tien keer een no go. In dit geval vind ik het echter wel kunnen, omdat het shirtje wat langer is en het vest oversized merk je er niet zo veel van. Hij zit ook heel fijn. ♥

Toen we de foto´s hadden gemaakt was ik nog op zoek naar nieuwe zwarte laarsjes. Eigenlijk is het vandaar dat ik zwarte All Stars draag. Inmiddels heb ik hele toffe zwarte laarsjes gevonden. Jammer dat ik ze bij deze outfit nog niet kon dragen, maar ze komen vast nog eens een ander keer op mijn blog langs. Ik ben er in ieder geval onwijs blij mee.

Om even op dikke vesten terug te komen, ik denk dat die over een niet al te lange tijd de kast in kunnen. Alhoewel ik vesten vaak heerlijk vind, hou ik ook van de lente hoor. Lekker het zonnetje vaker zien en alle bloementjes. Ik heb er zin in. Zo een mooi seizoen.

Merk jij al dat het lente is?

Liefs,
Lisanne xo

6 Reacties to “Outfit: spring is here”

  1. BlogbyDenisee 24/03/2015 bij 20:41 #

    Leuke outfit!

  2. Eline 04/04/2015 bij 11:24 #

    Leuke outfit meis!

  3. fabtasticdiyx 05/04/2015 bij 13:26 #

    Superleuke outfit! Mooie foto’s ook! ♥

  4. fabtasticdiyx 05/04/2015 bij 13:31 #

    Even een tipje, ik zou als ik jou was de ‘more’ functie gebruiken. Anders moet je heel ver naar beneden scrollen als ik meer berichten van je wil lezen. Liefs ♥

  5. polyeetang 11/04/2015 bij 21:18 #

    Ah je outfit is pretteh! Leuke style :)

Geef een reactie

