Ik en mijn haar

10 Jun

Hi lieve lezeressen,

Eerlijk is eerlijk: ik doe echt helemaal niets met mijn haar. Oké, bijna niets dan. Ik was en borstel het natuurlijk – gelukkig maar, anders had mijn haar er toch een beetje anders uitgezien! – gebruik conditioner en af een toe een beetje haarspray, but that’s it.

ImageIk heb dun en sluik haar, zoals je hier op de foto ziet. In mijn haar maak ik ook bijna nooit iets. Ja, af en toe een paardenstaart, maar dat is dan meestal als ik sport of ik mijn haar in de weg vind zitten. En héél soms krul ik mijn haar voor een speciale gelegenheid als kerst bijvoorbeeld. MAAR, hier wil ik verandering in gaan brengen! Niet zo dat ik nu een ander kapsel ga nemen, hoor. Haha! Ik wil gewoon wat meer met mijn haar ‘experimenteren’. Ik denk dat ik in de zomervakantie een challenge ga doen, dat ik veertien dagen lang elke dag iets anders in mijn haar maak of iets in die richting. Als ik dat doe, houd ik jullie daar zeker van op de hoogte! Oh, ik heb gisteren trouwens nog de volume poeder van Kruidvat eigenmerk gekocht en de haarspray, er was namelijk een actie dat je op het tweede product €2,00 korting kreeg, dus daar maakte ik gelijk gebruik van! Wat volume in mijn haar zou ik goed kunnen gebruiken. Die producten ga ik dus zeker binnenkort uitproberen.

Voor de meiden die misschien net zoals ik ook niet zo veel met hun haar doen, ik heb nog een aantal inspiratie foto’s opgezocht!

Image
Bronnen: x x x x x x x x x x x x

Bij het zien van deze plaatjes gaan mijn handen toch wel kriebelen, ik krijg ik nu al zin in de challenge!

Hoe zit jou haar meestal? En welke producten voor in je haar gebruik jij?

Liefs,
Lisanne xo

12 Reacties to “Ik en mijn haar”

  1. robin 10/06/2013 bij 20:34 #

    je haar is mooi. ik doe te veel met mn haar ;-)

  2. Nathalie 11/06/2013 bij 15:03 #

    Mooi haar heb je! Ik hen mijn haar meestal los. :)

  3. Bianca 11/06/2013 bij 17:37 #

    Leuk artikel en, zou leuk zijn als je die challenge gaat doen, lijkt me erg lastig haha.

  4. Just a Girls Weblog 11/06/2013 bij 19:07 #

    Mooi haar heb je !!
    Ik doe zelf ook niet zo heel veel bijzonders met mijn haar.
    Ik was het elke dag en gebruik een heeeeel klein beetje crèmespoeling anders kom ik er niet door met mijn borstel.
    En één keer in de zoveel tijd een keer een maskertje en de kapper complimenteert me altijd met mijn goed verzorgde haar :)
    Less is more !!

  5. Angela Donava 12/06/2013 bij 05:55 #

    great hairstyles!
    pretty post!
    kisses!

  6. vanessa 14/06/2013 bij 11:31 #

    Leuk artikel! Ik gebruik zelf ook alleen maar shampoo en conditioner, soms een haarspray. En ik doe ook veel te weinig met mijn haar. Meer dan een staart of knot komt er bij mij niet van. Leuke inspiratie foto’s!

  7. Laralaurentia 14/06/2013 bij 14:34 #

    Ik heb mijn haar of los, of in een staart of in een donut knot en dat zijn alle variaties. Ik ben niet zo ster in mooie haar creaties :(

  8. Maria Antoinette 14/06/2013 bij 20:13 #

    Mijn haar lijkt een beetje op dat van jou. Mooi glanzend, maar inderdaad wel dun en sluik. Het kost mij veel moeite om wat volume er in te krijgen :P

    Liefs,

    Maria Antoinette

  9. Sylvia Kuijsten 17/06/2013 bij 10:18 #

    Ik draag het los of in een knot. Stiekem best saai ;P

  10. theBlondBeauty 22/06/2013 bij 19:30 #

    heel leuk, zelf ben ik alleen een kluns in alles wat met haar te maken heeft. Een staartje lukt me net maar voor derest ben ik een grote n00b hahha

  11. axelleeee 23/06/2013 bij 21:52 #

    toevallig heb ik net een heel artikel online over wat ik allemaal met mijn haar doe , want ik gebruik zoveel producten en doe er ook zoveel mee :p

Trackbacks/Pingbacks

  1. One week challenge: 7 kapsels | fashionourlove - 07/09/2013

    […] dit artikel vertelde ik dat ik vrij weinig met mijn haar doe. Ook schreef ik dat ik dat ik daarom graag […]

Geef een reactie

