Outfit: autumn

25 nov

Hi lieve lezeressen,

De afgelopen twee weken heb ik hier helemaal niets van mij laten horen, maar hey, ik ben er nog! En met mij is alles prima. Ik moet alleen toegeven dat ik niet zo goed ben in het combineren van school, werk en het bijhouden van een blog. Ach, ik wil nu niet veel woorden vuil gaan maken aan verontschuldigingen waarom er soms een week of meer niets op mijn blog verschijnt, maar als dat zo is, zal dit de rede zijn. Weten jullie dat ook.

De afgelopen tijd hield ik mij vooral bezig met – hoe verassend – school. Daarnaast werk ik meestal acht tot tien uurtjes in de week. Dat verschilt per week. Afgelopen weekend heb ik er een super leuk weekend met mijn vriendinnen van gemaakt. Zaterdagavond naar de film geweest, Mokingjay, van zaterdag op zondag sliep ik bij een vriendin en zondag zijn we naar de stad geweest en als afsluiting zijn we uiteten gegaan. Was heel gezellig en hier was ik echt even aan toe.

Maar oké, nu op naar de outfit die ik bij deze nog met jullie wilde delen. De foto’s zijn gemaakt in de herfstvakantie. Alweer een paar weken terug dus. De foto’s hebben vandaar ook een fijn herfstsfeertje, waar ik van hou.

P1040893507757014P1040920P1040912P1040943P1040927
Cropped trui – Jennyfer // Top – H&M // Broek – Pull&Bear // Schoenen – Converse // Sieraden – Primark

Wellicht vraag je je af waarom ik een witte broek in de herfst draag, maar ik vind dat dat gewoon kan. Nu het donkerder wordt neig ik daar dan wel minder snel naar. Vooral wanneer het slecht weer is, wil ik ook niet het risico lopen zo een lichte broek vies te maken, maar hier kon het nog en wanneer ik er zin in heb trek ik dan gewoon een witte broek aan. Het cropped truitje dat ik draag is denk ik een van mijn favorieten van het moment en de All Stars die ik draag zijn van mijn zusje.

Deze week is voor mij vrij rustig wat school betreft, dus daar ga ik lekker van genieten. Misschien ga ik nog wat extra bloggen, maar iedere keer als ik dat zeg, komt er niet veel meer van terecht dan normaal haha. Dat zien jullie dan vanzelf wel!

Waar heb jij je de afgelopen tijd mee bezig gehouden en heb jij nog leuke dingen gedaan of meegemaakt?

Liefs,
Lisanne xo

11 Reacties to “Outfit: autumn”

  1. vidrie 25/11/2014 bij 09:36 #

    Hele leuke outfit!

  2. Hillene 25/11/2014 bij 09:42 #

    Leuke outfit en hele mooie foto’s!

  3. cuteminute 25/11/2014 bij 10:49 #

    Wow wat een mooie outfit!

  4. Ilse 25/11/2014 bij 15:42 #

    Leuke outfit!

  5. Rahma 25/11/2014 bij 16:04 #

    Leuke outfit! Ik vind die blauwe trui geweldig!

  6. Edwin 25/11/2014 bij 18:32 #

    Lisanne ! Staat je goed…Groet Edwin.

  7. BlogbyDenisee 25/11/2014 bij 21:07 #

    Leuke outfit!

  8. beautybloglaura 30/11/2014 bij 21:00 #

    Leuk truitje en ketting! xx

  9. Anniek 07/12/2014 bij 07:33 #

    Superleuk truitje, leuk gecombineerd ook met de witte broek! Ik ben de laatste tijd heel veel bezig met school (bijna toetsweek!) en probeer dat ook goed te combineren met mijn blog, wat ook veel tijd kost.

  10. Mimi 29/12/2014 bij 18:46 #

    Mooie foto’s en ik vind je ringen echt leuk :D

  11. lottevd 06/01/2015 bij 19:24 #

    staat je leuk hoor ! x

Plaats een reactie